Gjest klikk hennes nick Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Har deserre blitt litt avhengig av 2 1/2 x 7,5 mg Imovane. Har ikke flere piller igjen og legene vil ikke gi meg flere... Er egentlig motivert for å slutte nå, men er det farlig å slutte brått? Har brukt det i ca 3 uker. Bruker også 30 mg Cisordinol og 100 mg Lamictal for bipolar lidelse. Takknemlig foe svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Om du har tabletter igjen, tar du 7,5 mg i 3 netter før du slutter. 0 Siter
Gjest klihh hennes nick Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Om du har tabletter igjen, tar du 7,5 mg i 3 netter før du slutter. Har ingen flere tabletter igjen... Hva bør jeg gjøre?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Har ingen flere tabletter igjen... Hva bør jeg gjøre?? Da sier det seg selv: Du må slutte brått. Ufarlig, men det kan gi noen netter med dårlig søvn før det ordner seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.