Gå til innhold

Slutt på behandling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått i behandling innenfor DPS i 7 år. Littt til og fra. Nå er jeg i ferd med å avslutte behandling siden henne jeg går hos mener jeg har de redskapene jeg trenger til å klare meg. Det siste året har jeg gått i terapi innenfor noe som kan likne for Mindfulness. Det som har kommet ut av behanlingen er at jeg er blitt mer bevisst i hvilke sammenhenger jeg får angst, men noe lenger er jeg ikke kommet. Jeg har vel kommet til den konklusjonen at jeg er et håpløst tilfelle for psykiatrien, og de ser på meg som ei som klarer seg likevel...Men jeg er så sliten av mareritt, av søvnløshet, av hjertebank og tilbakevendende tanker , av angst og uro og en trøtthet som jeg kjemper mot ( ja jeg vet at man i følge Mindfulness ikke skal kjempe mot...). Så nå sitter jeg her å tenker at 7 år i behandling uten å ha klart å mestre angsten så er det vel ikke mer å gjøre for meg. Men jeg er bare 42 år og tanken på at dette skal vare resten av livet gjør meg motløs...

Skrevet

Tar du medisiner da?

Nei det gjør jeg ikke,oghar heller ikke blitt tilbudt det i løpet av disse årene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...