Gå til innhold

En sykdom?

Anbefalte innlegg

Gjest karinahh
Skrevet

I over et halvt år har jeg fått en veldig redusert energi. Jeg er konstant slapp og trøtt og har vanskeligheter med å komme meg gjennom en dag uten å sovne. Det er veldig ubehagelig å leve sånn og jeg vet ikke hva det er. Det er først nå jeg har tatt det mer seriøst og skal bestille time hos legen og få tatt noen blodprøver. Jeg føler meg deprimert om dagene og har ikke et snev av overskudd. Skolen er også veldig vanskelig og jeg har ikke konsentrasjon og jeg er veldig dårlig til å huske ting. Jeg får også nok søvn, rundt 7-9 timer, men har problemer med å sovne og med å komme meg opp. Uansett hvor mange timer jeg sover, blir jeg aldri utvilt. Selv ikke om jeg tar en lur på sofaen, da blir jeg bare mye verre når jeg våkner. Har en lett hodepine døgnet rundt og føler meg litt svimmel og tåkete hele tiden. Hva kan dette være? Det er jo ikke normalt for en ung person å gå gjennom en hel dag og bare tenke på at man vil legge seg ned å aldri stå opp igjen..

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, dette er sykdom. Vet ikke om jeg skal spekulere i hva det er, eller om legen skal finne ut av dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...