Gå til innhold

Halvdårlig førsteklassing

UlrikkeE

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er forskjell på en vanlig forkjølelse og ekstra snørrete og "nestenfeber" - jeg kan ikke holde ungen hjemme hver gang hun er vanlig forkjølet men fin i formen... Men jeg er enig i dette tilfellet, ellers hadde jeg jo ikke spurt... ;)

feber = være hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker som deg, man kan ikke holde barna hjemme om de er snørrete. Det kan bli så som så med skolegang gjennom vinteren da;-) Men har barna feber så har de _ikke_ noe på skolen å gjøre. Jeg kjenner det i alle fall veldig godt om tempen stiger bare en halv grad, og har absolutt ingenting å gjøre på jobb da (har en krevende hverdag som lærer, ja) og tenker at det samme må gjelde barna. Vi har jo et høyt tempo gjennom hele dagen og det er ikke mye tid til avslapning. I tillegg tror jeg det er veldig stressende ås kulle kle på /av seg ørten ganger gjennom dagen og utsette seg for stadige temp.forskjeller om man har feber.

Så min konklusjon er: Feber betyr hjemmedag. Mye snørr er slitsomt men man kan greitt komme seg gjennom skoledagen (med store mengder snytepapir, he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var vi akkurat en snartur i butikken - og selvom hun er tett, så er formen mye bedre... Tipper det blir skole i morra (så får man heller vurdere om man skal prøve å trikse til at man dropper SFO etterpå... )

Så godt at hun er i bedre form :)

Høres greit ut å ta en litt kortere dag - så sant det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt henne hjemme. Bedre å ta det med ro og bli bedre, enn å sende henne på skolen og risikere at det blir enda mer langvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...