Gå til innhold

NHD ... passer kanskje ikke helt her men :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd sinnsykt mye rart i livet, men i og med at jeg har problemer med å tro på gud og ånder så vet jeg ikke helt hvor jeg skal plassere ting. Det blir psykosene som blir forklaringen på alt.

Men jeg vil fortelle om noe av det sinnsyke jeg har opplevd som jeg i dag strever med å forstå. Da jeg var innlagt så jeg en person komme mot meg i korridoren på sykehuset, når personen kom mot meg så forsvant han rett foran øynene på meg.

Jeg husker dette godt og det gjorde meg veldig redd. Jeg ville ikke fortelle noe til noen fordi jeg visste konsekvensen av det hele....nemlig mer medisiner. så jeg gadd ikke fortelle om det.

Jeg så denne skikkelsen komme i mot meg mange ganger, noen ganger låste "hun" seg inn på et rom, da jeg fikk personalet til å låse opp døren så jeg kunne se, da var skikkelsen borte, selv om jeg hadde stått utafor døra hele tiden.

Er dette vanlige hallusinasjoner hos psykiatriske pasienter? eller er jeg veldig spesielt tilfelle?

Jeg har begynt å se på Åndenes makt og sånt i det siste, men synes det er veldig pinlig å se på for en del av meg sier at alt er bare laget for TV. Men jeg har jo noe felles med dem da... å ha opplevd mye rart og uforklarlig.

Noen andre som har opplevd dette?.

Gjest energía
Skrevet

''å ha opplevd mye rart og uforklarlig. ''

Jeg og. Prøver å ikke tenke for mye på det, men tenker på det fordet. Men du har rett, det passer ikke inn her :)

Gjest Zyprexus
Skrevet

Høres ut som om du takler det bra, du forstår selv at det du ser ikke er ekte, i allefall i ettertid! Det er et meget godt tegn. Når du mister denne evnen er det fare på ferde.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hallusinasjoner er av alle slags typer, så dette er ikke noe svært sjeldent.

Jeg anbefaler deg å la være å se på program av typen "Åndenes makt". Det er uansett søppel, men for noen er de i tillegg skadelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...