Gjest bølger Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Med sobrilen ble jeg anbefalt å kutte ut en periode for å få virkning igjen. Kan det også gjelde AD? Føler ofte jeg ikke kommer lengre enn det jeg var før jeg begynte med AD, noe som jeg nå forstår må skyldes toleranseutvikling. AD har hjulpet en stund, men så avtar virkningen. Under neste depresjon må jeg opp i høyere doser. Kan jo ikke bare fortsette å øke hele tiden. Kanskje jeg burde prøvd uten en periode, men vet ikke om jeg tør å kutte de ut. 0 Siter
Gjest ikke det samme Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Med AD er det helt motsatt. Om du kutter ut for en periode risikerer du at det blir dårligere virkning, så det må du absolutt ikke gjøre. 0 Siter
serenity777 Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Det er motsatt for AD. Slutter du kan du få dårligere effekt av de samme pillene. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Med AD er det helt motsatt. Om du kutter ut for en periode risikerer du at det blir dårligere virkning, så det må du absolutt ikke gjøre. Men det er litt skremmende at du også kan få toleranseutvikling av AD. Følte meg veldig usikker på hva som er best og verst når jeg leste det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Du bør fortsette på den dosen du nå bruker inntil du og psykiateren din sammen bestemmer noe annet. Du har vel ikke en tendens til å ta alle sorger på forskudd? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Du bør fortsette på den dosen du nå bruker inntil du og psykiateren din sammen bestemmer noe annet. Du har vel ikke en tendens til å ta alle sorger på forskudd? Jeg har sluttet hos psykiateren, så det er fastlegen som skriver ut medisinene. Han kjenner veldig lite til den psykiske siden av meg, så der er det bare å si at jeg vil seponere så er det ok. Psykologen jeg går til mener nok at det kan være verdt et forsøk å prøve å seponere. Selv vet jeg ikke. Ja jeg tar nok sikkert lett sorgene på forskudd, men at jeg har fått toleranseutvikling av AD er jeg nå nokså sikker på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.