Gjest takknemlig kvinne for svar fra psykiateren. Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Er ei kvinne med bipolar lidelse og post traum. stress lidelse og er uføretrygdet. For noen mnd. siden begynte jeg å få et par ekstra tusen i mnd. i trygd. Tenkte ikke noe særlig over det og tenkte at det var en naturlig økelse i trygden... Nå viser det seg at jeg antakeligvis ikke har betalt skatt de siste x-antall mnd. Aner ikke hva som har skjedd for jeg har da betalt skatt alle tidligere år... Ble veldig redd nå. Har jeg gjort noe ulovlig?? Det har ikke vært tilsiktet å ikke betale skatt!!! Skal ta kontakt med trygdekontoret så snart jeg kan... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Du har absolutt ikke gjort noe kriminelt. Her må en evt feil skyldes en feil hos NAV. 0 Siter
XbellaX Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Du har ikke gjort noe galt, bare kontakt din saksbehandler så ordner de opp i dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.