Gjest sandor.G Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 sandor G jeg har ADHD OG HAR IKKE KONTAKT MED NOEN psykiater så det er fastlegen som tar seg av medisineringen og respedalen brukes mot uoro men det virker på feil måte blir slite og trøt og føler at kropen ikke fungerer normalt og at kodisjonen blir vere en det den var før så kan jeg gå ned på dosen fra en og halv til en? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Hvor mange mg er den tabletten du tar? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Du kan godt forsøke å gå ned fra 1,5 til 1 tablett Risperdal om kvelden. PS. Du kan svare ved å trykke på "svar på innlegg" under dette svaret. Du trenger ikke starte en ny tråd. DS 0 Siter
Gjest sandor.G Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Du kan godt forsøke å gå ned fra 1,5 til 1 tablett Risperdal om kvelden. PS. Du kan svare ved å trykke på "svar på innlegg" under dette svaret. Du trenger ikke starte en ny tråd. DS hei ja da gjør jeg det og finnes det noe alternertivt til respedal og kan man trappe ned mer en det så må man vel snakke med fastlegen og høre hva han sier 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 hei ja da gjør jeg det og finnes det noe alternertivt til respedal og kan man trappe ned mer en det så må man vel snakke med fastlegen og høre hva han sier Ved ADHD er det mest vanlig å bruke Ritalin eller Strattera. Om du skal endre mer, bør du snakke med fastlegen. 0 Siter
Gjest sandor.G Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Ved ADHD er det mest vanlig å bruke Ritalin eller Strattera. Om du skal endre mer, bør du snakke med fastlegen. bruker stratera40mg til valig og melatonin får og få sove får di som har adhd har ikke melatonin i kropen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.