Gå til innhold

medisin

Anbefalte innlegg

Gjest sandor.G
Skrevet

sandor G jeg har ADHD OG HAR IKKE KONTAKT MED NOEN psykiater så det er fastlegen som tar seg av medisineringen og respedalen brukes mot uoro men det virker på feil måte blir slite og trøt og føler at kropen ikke fungerer normalt og at kodisjonen blir vere en det den var før så kan jeg gå ned på dosen fra en og halv til en?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvor mange mg er den tabletten du tar?

Skrevet

Du kan godt forsøke å gå ned fra 1,5 til 1 tablett Risperdal om kvelden.

PS. Du kan svare ved å trykke på "svar på innlegg" under dette svaret. Du trenger ikke starte en ny tråd. DS

Gjest sandor.G
Skrevet

Du kan godt forsøke å gå ned fra 1,5 til 1 tablett Risperdal om kvelden.

PS. Du kan svare ved å trykke på "svar på innlegg" under dette svaret. Du trenger ikke starte en ny tråd. DS

hei ja da gjør jeg det og finnes det noe alternertivt til respedal

og kan man trappe ned mer en det så må man vel snakke med fastlegen og høre hva han sier

Skrevet

hei ja da gjør jeg det og finnes det noe alternertivt til respedal

og kan man trappe ned mer en det så må man vel snakke med fastlegen og høre hva han sier

Ved ADHD er det mest vanlig å bruke Ritalin eller Strattera.

Om du skal endre mer, bør du snakke med fastlegen.

Gjest sandor.G
Skrevet

Ved ADHD er det mest vanlig å bruke Ritalin eller Strattera.

Om du skal endre mer, bør du snakke med fastlegen.

bruker stratera40mg til valig og melatonin får og få sove får di som har adhd har ikke melatonin i kropen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...