jubalong70 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Veldig fornuftig! Mer fysisk aktivitet og leksene "innbakt" i skoledagen, ikke som idag at du må gjøre leksene på leksehjelp. Nemlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Men jeg snakker ikke om leksehjelp i det hele tatt. Jeg snakker om leksefri, men noe lengre skoledag. ''Men jeg snakker ikke om leksehjelp i det hele tatt. Jeg snakker om leksefri, men noe lengre skoledag.'' Om barna skal lære noe må de uansett på et eller annet tidspunkt gjøre øvingsoppgaver, skrive tekster, pugge gloser og alt annet som ofte er innebakt i leksene. For de barna som har problemer med å fungere innenfor de rammene og den settingen skolen gir for dette arbeidet, blir det katastrofe. Blir også mye vanskeligere å kunne bruke litt ekstra tid for de som trenger det. Jeg har minimal tro på et slikt opplegg. Både fordi det gir for lite rom for individuelle løsninger og fordi det fratar elever som får ekstra oppfølging hjemme denne hjelpen. Skolen vil garantert ikke få de nødvendige midlene til å gjøre det foreldrene gjør. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.