Gå til innhold

NAV presser meg - oppdatering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

7

• frosken

6

• ekte nick

3

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Da må du ta det opp med noen, lederen din eller en tillitsvalgt.

Ikke bare trekke deg vekk, det hjelper ingenting.

Tenk så godt du vil føle om deg selv, dersom du øver deg på å stå i brasene, og møte dem, og ser etter hvert at du klarer det!

Da må du ta det opp med noen, lederen din eller en tillitsvalgt.

Ikke bare trekke deg vekk, det hjelper ingenting.

Tenk så godt du vil føle om deg selv, dersom du øver deg på å stå i brasene, og møte dem, og ser etter hvert at du klarer det!

Jeg har sendt en lang sms til lederen ja. Blir spennende å se hva som vil bli gjort.

Jeg sier ikke det gjelder deg og ditt tilfelle, men svært ofte må man gå i seg selv når man opplever negative ting på jobb.

* Har jeg selv bidratt med noe som fører til mobbingen?

* Har jeg egentlig tatt en spøk i verste mening?

* Hvorfor ender akkurat jeg opp som hakkekylling?

Det er noe med å ende opp som mobbet etter et par uker i en jobb, det har gjerne en årsak at du oppfatter det sånn. Hvorvidt denne årsaken ligger hos deg, kollegaer eller rett og slett arbeidsplassen er vanskelig for utenforstående å si noe om. Du må selv analysere og finne ut av tingene.

Lykke til! :)

Jeg sier ikke det gjelder deg og ditt tilfelle, men svært ofte må man gå i seg selv når man opplever negative ting på jobb.

* Har jeg selv bidratt med noe som fører til mobbingen?

* Har jeg egentlig tatt en spøk i verste mening?

* Hvorfor ender akkurat jeg opp som hakkekylling?

Det er noe med å ende opp som mobbet etter et par uker i en jobb, det har gjerne en årsak at du oppfatter det sånn. Hvorvidt denne årsaken ligger hos deg, kollegaer eller rett og slett arbeidsplassen er vanskelig for utenforstående å si noe om. Du må selv analysere og finne ut av tingene.

Lykke til! :)

Jeg ble mobbet mye for min overvekt i min barndom, derfor er det sårende å bli mobbet for det i voksen alder.

Annonse

Jeg ble mobbet mye for min overvekt i min barndom, derfor er det sårende å bli mobbet for det i voksen alder.

Er du sikker på at du blir mobbet for overvekten, eller kan det være at du tolker ting i verste mening? Jeg har endel tunghørte venner som ble mobba i oppveksten. Selv idag greier de å se spøkelser på høylys dag og er svært mistenksomme. Det er sikkert normalt at man blir på vakt når man har vært vant til å bli mobba...

Annonse

Det skjedde mer også. Jeg sa gratulerer med dagen til en dame som hadde bursdag. Hun så dumt på meg og viftet meg vekk med hånden.

Det er slett ikke sikkert det har noe med deg å gjøre. Kan hende denne dama ikke syns det er noe trivelig med bursdag, kjenner en del som rett og slett takler bursdager dårlig. Kan hende ho var sur eller stresset for noe som slett ikke er relatert til akkurat det du sa, og at ho rett og slett ikke orket forholde seg til noen akkurat da.

Det er ikke alltid sånn at negativ adferd eller negative kommentarer havner "hos rette vedkommende". Uhøflig reaksjon fra henne, javel, men det er ikke nødvendigvis sånn at det har noe med deg å gjøre. Kanskje du bare var på feil plass til feil tid.

Herregud,er det voksne mennesker som jobber der?

Det er en vernet bedrift. Det er en GRUNN til at en del folk havner i sånne bedrifter og ikke i vanlig arbeidsliv. Så må man forholde seg til både de som er "litt lite med", mangler antenner osv. Dermed bør man ta folk for det de er, det er ikke alle voksne som er VOKSNE.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...