Gå til innhold

Bare jeg som har 1,5 timer?

Anbefalte innlegg

Gjest Anna anka
Skrevet

Får hver gang være 1,5 timer hos behandleren min. Er dette virkelig unormalt/unødvendig? Jeg møter selvsagt forberedt, men jeg synes det er utrolig godt å få nok tid på meg til å gå virkelig dypt inn i materien. Det er fullt kjør fra første minutt, og det er ikke noe dødtid heller, jeg kunne ha fortsatt i timesvis. Han er privatpraktiserende hvis det har noe å si, men utrolig dyktig. Er det flere som får så lang tid?

Skrevet

Jeg er bomull i hodet etter en snau time, så det holder rikelig fra meg. Ofte "detter jeg ut" etter 40 minutt.

Skrevet

''. Han er privatpraktiserende hvis det har noe å si, men utrolig dyktig. ''

Det har sannsynligvis noe å si. Vedkommende har ikke samme press mht prioritering av sin arbeidstid fra overordnede.

Gjest Anna anka
Skrevet

Jeg er bomull i hodet etter en snau time, så det holder rikelig fra meg. Ofte "detter jeg ut" etter 40 minutt.

Blir litt sånn under veis jeg, men så kommer det frem så mye interessant at jeg bare vil fortsette enda mer.

Gjest Anna anka
Skrevet

''. Han er privatpraktiserende hvis det har noe å si, men utrolig dyktig. ''

Det har sannsynligvis noe å si. Vedkommende har ikke samme press mht prioritering av sin arbeidstid fra overordnede.

Åååå så glad jeg er for at jeg har funnet han :)))

Skrevet

Jeg får ikke så lang tid, bortsett fra 1 gang. Jeg kunne sittet hele dagen jeg ;)

Skrevet

Godt å høre det du forteller, selv har jeg 1 time med den ene og det ble vel 1 og en kvart med en annen, dette er på sykehus. Jeg kunne også gjerne snakket i timesvis, man går aldri tom for materiale man har lyst til å jobbe med, når man møter dyktige behandlere!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Godt å høre det du forteller, selv har jeg 1 time med den ene og det ble vel 1 og en kvart med en annen, dette er på sykehus. Jeg kunne også gjerne snakket i timesvis, man går aldri tom for materiale man har lyst til å jobbe med, når man møter dyktige behandlere!

Det er greit at en har lyst til å preike, men skjer det en endring i positiv retning?

Skrevet

Det er greit at en har lyst til å preike, men skjer det en endring i positiv retning?

Ja, så absolutt, men strengt tatt er jeg ikke der for å forandre meg, bare for å få det bedre/fortsette å ha det bra. :-)

Gjest Anna anka
Skrevet

JA.

Jeg tør å prate om ting sånn at klumpen i magen løses opp, og det går opp flere lys ila en time fordi jeg ser stadig fler sammenhenger.

SÅ får jeg diskutert og korrigert feilaktige tanker, som igjen gjør masse med meg når jeg kommer ut i form av at jeg spinner videre på den nye innsikten og begynner å se verden på en ny måte/muligheter/alternativer.

Jeg føler jeg står i en mye bedre posisjon til å endre ting og forstå mine egne følelser, noe som hjelper meg STORT i hverdagen.

Så gjør det også noe med meg å ha en person der som forstår dritten jeg har opplevd og hvordan det har påvirket meg, og da føler jeg meg mindre alene og vil fortsette å kjempe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...