Gå til innhold

Prøver igjen.......

Anbefalte innlegg

Gjest Shilapila
Skrevet

En jeg kjenner har gått på 20 mg cipramil i ca. ti år, og tok dem ikke i en uke. Hva slags reaksjoner vil vedkommende få?

Skrevet

Ingen har svart fordi dette er så individuellt. Alt fra å ikke merke noe til oppkast og kramper i aller verste form. Jeg har opplevd å ikke merke noe som helst til kraftig hjertebank og svette.

Gjest Shilapila
Skrevet

Ingen har svart fordi dette er så individuellt. Alt fra å ikke merke noe til oppkast og kramper i aller verste form. Jeg har opplevd å ikke merke noe som helst til kraftig hjertebank og svette.

Vedkommende lå på sykehus og fikk ikke medisinene sine for etter en uke.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vedkommende lå på sykehus og fikk ikke medisinene sine for etter en uke.

Da har dere vel fasiten på hvilke reaksjoner vedkommende fikk.

Gjest Shilapila
Skrevet

Da har dere vel fasiten på hvilke reaksjoner vedkommende fikk.

Er det så enkelt å svare? Er det sikkert at alle reaksjoner skyldes en ukes stopp av AD?

Gjest undrende ung mann
Skrevet

Er det så enkelt å svare? Er det sikkert at alle reaksjoner skyldes en ukes stopp av AD?

Ærlig talt det går ann å bruke tankevirksomheten selv! Hvis hun var uten med. i en uke vet hun vel selv hva som skjedde... Hvordan forventer du NHD skal svare på dette??

Gjest Shilapila
Skrevet

Ærlig talt det går ann å bruke tankevirksomheten selv! Hvis hun var uten med. i en uke vet hun vel selv hva som skjedde... Hvordan forventer du NHD skal svare på dette??

Jeg forventer profesjonelt svar siden legene på sykehuset vek unna da H*N fikk reaksjoner etterpå (hvor fikk du det fra at det var hun?). Legene svarte ikke tydelig,og tok ikke ansvar. Det gjør ikke NHD heller selvom han fremholder medisinering som en løsning hele tiden. Jeg håper han svarer på det her.

Skrevet

Jeg forventer profesjonelt svar siden legene på sykehuset vek unna da H*N fikk reaksjoner etterpå (hvor fikk du det fra at det var hun?). Legene svarte ikke tydelig,og tok ikke ansvar. Det gjør ikke NHD heller selvom han fremholder medisinering som en løsning hele tiden. Jeg håper han svarer på det her.

Egentlig kan du ikke forvente noe som helst på et forum som dette. Du betaler ikke for tjenesten, og NHD får bare betalt (av andre enn brukerne) for et visst antall svar i uka. Det er bare snillhet som gjør at han svarer på flere.

Derfor synes jeg ikke du skal stille krav til NHD om at han må svare deg. Jeg synes du virker som en skikkelig bitch!

Gjest Shilapila
Skrevet

Egentlig kan du ikke forvente noe som helst på et forum som dette. Du betaler ikke for tjenesten, og NHD får bare betalt (av andre enn brukerne) for et visst antall svar i uka. Det er bare snillhet som gjør at han svarer på flere.

Derfor synes jeg ikke du skal stille krav til NHD om at han må svare deg. Jeg synes du virker som en skikkelig bitch!

Jeg har fått svar av NHD i denne tråden og har lov å uttale meg. Svaret ditt gir meg assosiasjoner til en hurpe og de liker jeg ikke. Jeg forventer at hurper lar meg være i fred og er i min fulle rett til å ha forventninger til det som så mye annet i mine omgivelser.

Spørsmålene mine er seriøse, men det er ikke svaret ditt. Du bidrar ikke med noe annet enn å øse sur galle ut av deg selv.

Skrevet

Jeg har fått svar av NHD i denne tråden og har lov å uttale meg. Svaret ditt gir meg assosiasjoner til en hurpe og de liker jeg ikke. Jeg forventer at hurper lar meg være i fred og er i min fulle rett til å ha forventninger til det som så mye annet i mine omgivelser.

Spørsmålene mine er seriøse, men det er ikke svaret ditt. Du bidrar ikke med noe annet enn å øse sur galle ut av deg selv.

Loooooool, snakker DU om å være hurpete? Ta en titt på deg selv i speilet. Et speil kan kanskje ikke få fram personligheten til et menneske, men hvis du kikker nøye etter vil du nok finne furterynker og nedovermunn.

Gjest Shilapila
Skrevet

Loooooool, snakker DU om å være hurpete? Ta en titt på deg selv i speilet. Et speil kan kanskje ikke få fram personligheten til et menneske, men hvis du kikker nøye etter vil du nok finne furterynker og nedovermunn.

Nei jeg har ingen rynker og munnvikene ville jeg ikke greid å få nedover om jeg så prøvde;-). Hvordan kan du vite hva jeg ser i speilet? Ta deg en kopp kaffe og ro deg ned. Spørsmålene mine er seriøse på et forum om psykiatri. Jeg spør om medisinering med antidepressiva, et høyt aktuelt tema på dette forumet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...