Gjest Shilapila Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 En jeg kjenner har gått på 20 mg cipramil i ca. ti år, og tok dem ikke i en uke. Hva slags reaksjoner vil vedkommende få? 0 Siter
rose23 Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Ingen har svart fordi dette er så individuellt. Alt fra å ikke merke noe til oppkast og kramper i aller verste form. Jeg har opplevd å ikke merke noe som helst til kraftig hjertebank og svette. 0 Siter
Gjest Shilapila Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Ingen har svart fordi dette er så individuellt. Alt fra å ikke merke noe til oppkast og kramper i aller verste form. Jeg har opplevd å ikke merke noe som helst til kraftig hjertebank og svette. Vedkommende lå på sykehus og fikk ikke medisinene sine for etter en uke. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2011 Skrevet 20. oktober 2011 Vedkommende lå på sykehus og fikk ikke medisinene sine for etter en uke. Da har dere vel fasiten på hvilke reaksjoner vedkommende fikk. 0 Siter
Gjest Shilapila Skrevet 20. oktober 2011 Skrevet 20. oktober 2011 Da har dere vel fasiten på hvilke reaksjoner vedkommende fikk. Er det så enkelt å svare? Er det sikkert at alle reaksjoner skyldes en ukes stopp av AD? 0 Siter
Gjest undrende ung mann Skrevet 20. oktober 2011 Skrevet 20. oktober 2011 Er det så enkelt å svare? Er det sikkert at alle reaksjoner skyldes en ukes stopp av AD? Ærlig talt det går ann å bruke tankevirksomheten selv! Hvis hun var uten med. i en uke vet hun vel selv hva som skjedde... Hvordan forventer du NHD skal svare på dette?? 0 Siter
Gjest Shilapila Skrevet 20. oktober 2011 Skrevet 20. oktober 2011 Ærlig talt det går ann å bruke tankevirksomheten selv! Hvis hun var uten med. i en uke vet hun vel selv hva som skjedde... Hvordan forventer du NHD skal svare på dette?? Jeg forventer profesjonelt svar siden legene på sykehuset vek unna da H*N fikk reaksjoner etterpå (hvor fikk du det fra at det var hun?). Legene svarte ikke tydelig,og tok ikke ansvar. Det gjør ikke NHD heller selvom han fremholder medisinering som en løsning hele tiden. Jeg håper han svarer på det her. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg forventer profesjonelt svar siden legene på sykehuset vek unna da H*N fikk reaksjoner etterpå (hvor fikk du det fra at det var hun?). Legene svarte ikke tydelig,og tok ikke ansvar. Det gjør ikke NHD heller selvom han fremholder medisinering som en løsning hele tiden. Jeg håper han svarer på det her. Egentlig kan du ikke forvente noe som helst på et forum som dette. Du betaler ikke for tjenesten, og NHD får bare betalt (av andre enn brukerne) for et visst antall svar i uka. Det er bare snillhet som gjør at han svarer på flere. Derfor synes jeg ikke du skal stille krav til NHD om at han må svare deg. Jeg synes du virker som en skikkelig bitch! 0 Siter
Gjest Shilapila Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Egentlig kan du ikke forvente noe som helst på et forum som dette. Du betaler ikke for tjenesten, og NHD får bare betalt (av andre enn brukerne) for et visst antall svar i uka. Det er bare snillhet som gjør at han svarer på flere. Derfor synes jeg ikke du skal stille krav til NHD om at han må svare deg. Jeg synes du virker som en skikkelig bitch! Jeg har fått svar av NHD i denne tråden og har lov å uttale meg. Svaret ditt gir meg assosiasjoner til en hurpe og de liker jeg ikke. Jeg forventer at hurper lar meg være i fred og er i min fulle rett til å ha forventninger til det som så mye annet i mine omgivelser. Spørsmålene mine er seriøse, men det er ikke svaret ditt. Du bidrar ikke med noe annet enn å øse sur galle ut av deg selv. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har fått svar av NHD i denne tråden og har lov å uttale meg. Svaret ditt gir meg assosiasjoner til en hurpe og de liker jeg ikke. Jeg forventer at hurper lar meg være i fred og er i min fulle rett til å ha forventninger til det som så mye annet i mine omgivelser. Spørsmålene mine er seriøse, men det er ikke svaret ditt. Du bidrar ikke med noe annet enn å øse sur galle ut av deg selv. Loooooool, snakker DU om å være hurpete? Ta en titt på deg selv i speilet. Et speil kan kanskje ikke få fram personligheten til et menneske, men hvis du kikker nøye etter vil du nok finne furterynker og nedovermunn. 0 Siter
Gjest Shilapila Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Loooooool, snakker DU om å være hurpete? Ta en titt på deg selv i speilet. Et speil kan kanskje ikke få fram personligheten til et menneske, men hvis du kikker nøye etter vil du nok finne furterynker og nedovermunn. Nei jeg har ingen rynker og munnvikene ville jeg ikke greid å få nedover om jeg så prøvde;-). Hvordan kan du vite hva jeg ser i speilet? Ta deg en kopp kaffe og ro deg ned. Spørsmålene mine er seriøse på et forum om psykiatri. Jeg spør om medisinering med antidepressiva, et høyt aktuelt tema på dette forumet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.