Gå til innhold

Topper

Tvillingmamma

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma

Jeg lurer på om noen vet hvor man kan få kjøpt små topper.

Tenker ikke på BH, men noe lignende. Har hørt at Cubus skal ha noen, men i den ene butikken sa de at de ble så fort utsolgt at de aldri egentlig fikk inn nok, og i en annen butikk sa ekspeditrisen at hun trodde de skulle gå ut, for det var ikke noe rift om de, så da er det ikke lett å vite...

Vi fant noe på Lindex, men de har små tynne stropper, og jeg tenker på topper med litt bredere stropper, hvis noen skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tenker på type topp som har mer eller mindre samme funksjon som en BH? Sloggy har mange fine slike, og Cubus er butikken jeg kjøper disse i, men Sloggy føres vel av mange butikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke. Du har ikke link til noe sånn cirka hva du tenker på?

Siden innlegget ligger på forum for foreldre-tenåringer antar jeg hun leter etter "start-bh" til ungjenter? Men noe som ser ut som en topp som slutter rett under puppene mer enn en bh med skåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingmamma

Siden innlegget ligger på forum for foreldre-tenåringer antar jeg hun leter etter "start-bh" til ungjenter? Men noe som ser ut som en topp som slutter rett under puppene mer enn en bh med skåler.

Det er riktig tenkt Lillemus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingmamma

Du tenker på type topp som har mer eller mindre samme funksjon som en BH? Sloggy har mange fine slike, og Cubus er butikken jeg kjøper disse i, men Sloggy føres vel av mange butikker...

Ahh, Sloggi ja, kan høre om de har i så smått da, jenta er 13 og begynner å utvikle seg, så ren BH er litt tidlig, men hun ønsker seg noen små topper da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, Sloggi ja, kan høre om de har i så smått da, jenta er 13 og begynner å utvikle seg, så ren BH er litt tidlig, men hun ønsker seg noen små topper da.

Ja, det forstår jeg... vi fant mange slike typer topper da min jente var på det stadiet - tror vi handlet mest på Cubus da, faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig tenkt Lillemus :-)

Vi arvet akkurat en haug slike, sammen med mye annet flott tøy. Eldstejenta mi er 10 år og har ikke begynt å bruke dem ennå, men hun syntes det var veldig stas å få dem, og jeg måtte legge dem øverst i HENNES skap, slik "at de ligger klare" når hun skal bruke dem om en stund.

Her kaller de dem visst for mini-topper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sports BH'er er populært og de kan brukes av alle. Har brede stropper og sidder godt.

Findes i fine farger og mønstre både fra Pierre Robert som sælges av matbutikkene og andre merker som selges fra sportsbutikkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...