Gå til innhold

Cipralex - hjelper det mot uro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cipralex hjelper helt klart mot min OCD, som jeg nå har lært kan komme og gå. Jeg har til tider trodd jeg var helt frisk, men merker det kan trigges tilbake ved visse situasjoner/plasser. Vel, nok om det.

Men i tillegg har jeg enkelte dager der gardinen er trukket helt ned, og jeg er deppa. Men kommer meg alltid på jobb/opp av sengen.

Jeg er også nesten hver dag meget urolig. Foten går omtrent kontant opp og ned når jeg sitter. Trening hjelper, men så går det noen timer, og uroen kommer.

Hjelper egentlig Cipralex mot indre uro(pluss masse bekymring. Dette sliter jeg med)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...