hidi, the scorpion Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 http://www.tv2.no/underholdning/gkn/anna-anka-ber-skal-vi-dansedommere-roemme-landet-3617587.html Siden hun selv ikke klarer å holde kjeft, ville du gitt henne diagnosen narsissistisk? 0 Siter
Gjest Parasencible Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Hvorfor er dette legeforummet så ofte befengt med se og hør spørsmål som dette? Trodde dette var ett forum man skulle få råd dersom man er psykisk syk jeg. Men noen vil endog diskutere offentlig kjendisers mentale helse? Sladder og vrøvl. Hørt om taushetsplikt? T 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Skrevet 21. oktober 2011 Hvorfor er dette legeforummet så ofte befengt med se og hør spørsmål som dette? Trodde dette var ett forum man skulle få råd dersom man er psykisk syk jeg. Men noen vil endog diskutere offentlig kjendisers mentale helse? Sladder og vrøvl. Hørt om taushetsplikt? T Enig! Det skulle egentlig på åpent, så det gikk litt fort i svingene. Beklager. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg er helt enig med deg i betraktningene dine av Anna Anka. Hun er etter min mening narsissistisk og i tillegg farlig for unge jenter. Etter at hun var med i "Skal vi danse", som litt større barn ofte liker å se på, har hun i barnas øyne fått kjendisstatus, og ting hun sier i media vil bli hørt på og tatt til seg. Hun er farlig fordi hun blant annet har uttalt at hun synes en kvinnekropp er perfekt når den har en BMI på 12. (Hun har sagt at hennes BMI er 12 og dermed perfekt). Og videre at hun føler seg "lubben" hvis BMI`en hennes stiger til 14... Hun forherliger knokler, bein, sykelig undervekt og ekstrem trening. Som kjent for de fleste er en BMI under 18 i kategorien "undervektig". AA har altså 12... Er nok noen jenter der ute som tenker at det da sikkert er fint og flott og riktig med en så lav BMI. Men i virkeligheten er det jo direkte farlig, og en ung jente med en BMI på 12 er jo på laaang vei inn i anoreksiens skrekkelige verden! Kjenne jeg blir kvalm av hele dama! :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg er helt enig med deg i betraktningene dine av Anna Anka. Hun er etter min mening narsissistisk og i tillegg farlig for unge jenter. Etter at hun var med i "Skal vi danse", som litt større barn ofte liker å se på, har hun i barnas øyne fått kjendisstatus, og ting hun sier i media vil bli hørt på og tatt til seg. Hun er farlig fordi hun blant annet har uttalt at hun synes en kvinnekropp er perfekt når den har en BMI på 12. (Hun har sagt at hennes BMI er 12 og dermed perfekt). Og videre at hun føler seg "lubben" hvis BMI`en hennes stiger til 14... Hun forherliger knokler, bein, sykelig undervekt og ekstrem trening. Som kjent for de fleste er en BMI under 18 i kategorien "undervektig". AA har altså 12... Er nok noen jenter der ute som tenker at det da sikkert er fint og flott og riktig med en så lav BMI. Men i virkeligheten er det jo direkte farlig, og en ung jente med en BMI på 12 er jo på laaang vei inn i anoreksiens skrekkelige verden! Kjenne jeg blir kvalm av hele dama! :-( Hun har neppe en bmi på 12, hvis hun er ca. 170 cm høy ville hun da veid 35 kg og selv om jeg synes hun er alt for mager så er hun ikke så tynn som det. ) Hun ville ikke vært i stand til å fungere overhodet med en bmi på 12. 0 Siter
Sør Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg er helt enig med deg i betraktningene dine av Anna Anka. Hun er etter min mening narsissistisk og i tillegg farlig for unge jenter. Etter at hun var med i "Skal vi danse", som litt større barn ofte liker å se på, har hun i barnas øyne fått kjendisstatus, og ting hun sier i media vil bli hørt på og tatt til seg. Hun er farlig fordi hun blant annet har uttalt at hun synes en kvinnekropp er perfekt når den har en BMI på 12. (Hun har sagt at hennes BMI er 12 og dermed perfekt). Og videre at hun føler seg "lubben" hvis BMI`en hennes stiger til 14... Hun forherliger knokler, bein, sykelig undervekt og ekstrem trening. Som kjent for de fleste er en BMI under 18 i kategorien "undervektig". AA har altså 12... Er nok noen jenter der ute som tenker at det da sikkert er fint og flott og riktig med en så lav BMI. Men i virkeligheten er det jo direkte farlig, og en ung jente med en BMI på 12 er jo på laaang vei inn i anoreksiens skrekkelige verden! Kjenne jeg blir kvalm av hele dama! :-( Hun har åpenbart ikke en BMI på 12. Tull. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg er helt enig med deg i betraktningene dine av Anna Anka. Hun er etter min mening narsissistisk og i tillegg farlig for unge jenter. Etter at hun var med i "Skal vi danse", som litt større barn ofte liker å se på, har hun i barnas øyne fått kjendisstatus, og ting hun sier i media vil bli hørt på og tatt til seg. Hun er farlig fordi hun blant annet har uttalt at hun synes en kvinnekropp er perfekt når den har en BMI på 12. (Hun har sagt at hennes BMI er 12 og dermed perfekt). Og videre at hun føler seg "lubben" hvis BMI`en hennes stiger til 14... Hun forherliger knokler, bein, sykelig undervekt og ekstrem trening. Som kjent for de fleste er en BMI under 18 i kategorien "undervektig". AA har altså 12... Er nok noen jenter der ute som tenker at det da sikkert er fint og flott og riktig med en så lav BMI. Men i virkeligheten er det jo direkte farlig, og en ung jente med en BMI på 12 er jo på laaang vei inn i anoreksiens skrekkelige verden! Kjenne jeg blir kvalm av hele dama! :-( Jeg deler din oppfatning av henne - men jeg så det intervjuet med henne da hun trente - og der ble det en sammenblanding av BMI og fettprosent. Jeg mener at hun snakket om fettprosent, mens journalisten oppfattet det som BMI. Aner forøvrig ikke noe om hva som er normal fettprosent.... Men det vet sikkert andre her. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg deler din oppfatning av henne - men jeg så det intervjuet med henne da hun trente - og der ble det en sammenblanding av BMI og fettprosent. Jeg mener at hun snakket om fettprosent, mens journalisten oppfattet det som BMI. Aner forøvrig ikke noe om hva som er normal fettprosent.... Men det vet sikkert andre her. Det stemer, det var fettprosenten det var snakk om. Og den var svært lav 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg er helt enig med deg i betraktningene dine av Anna Anka. Hun er etter min mening narsissistisk og i tillegg farlig for unge jenter. Etter at hun var med i "Skal vi danse", som litt større barn ofte liker å se på, har hun i barnas øyne fått kjendisstatus, og ting hun sier i media vil bli hørt på og tatt til seg. Hun er farlig fordi hun blant annet har uttalt at hun synes en kvinnekropp er perfekt når den har en BMI på 12. (Hun har sagt at hennes BMI er 12 og dermed perfekt). Og videre at hun føler seg "lubben" hvis BMI`en hennes stiger til 14... Hun forherliger knokler, bein, sykelig undervekt og ekstrem trening. Som kjent for de fleste er en BMI under 18 i kategorien "undervektig". AA har altså 12... Er nok noen jenter der ute som tenker at det da sikkert er fint og flott og riktig med en så lav BMI. Men i virkeligheten er det jo direkte farlig, og en ung jente med en BMI på 12 er jo på laaang vei inn i anoreksiens skrekkelige verden! Kjenne jeg blir kvalm av hele dama! :-( Sorry, hun snakker ikke om BMI, hun snakker om fettprosenten. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg er helt enig med deg i betraktningene dine av Anna Anka. Hun er etter min mening narsissistisk og i tillegg farlig for unge jenter. Etter at hun var med i "Skal vi danse", som litt større barn ofte liker å se på, har hun i barnas øyne fått kjendisstatus, og ting hun sier i media vil bli hørt på og tatt til seg. Hun er farlig fordi hun blant annet har uttalt at hun synes en kvinnekropp er perfekt når den har en BMI på 12. (Hun har sagt at hennes BMI er 12 og dermed perfekt). Og videre at hun føler seg "lubben" hvis BMI`en hennes stiger til 14... Hun forherliger knokler, bein, sykelig undervekt og ekstrem trening. Som kjent for de fleste er en BMI under 18 i kategorien "undervektig". AA har altså 12... Er nok noen jenter der ute som tenker at det da sikkert er fint og flott og riktig med en så lav BMI. Men i virkeligheten er det jo direkte farlig, og en ung jente med en BMI på 12 er jo på laaang vei inn i anoreksiens skrekkelige verden! Kjenne jeg blir kvalm av hele dama! :-( ''Hun har sagt at hennes BMI er 12'' Hun mente sikkert IQ. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg deler din oppfatning av henne - men jeg så det intervjuet med henne da hun trente - og der ble det en sammenblanding av BMI og fettprosent. Jeg mener at hun snakket om fettprosent, mens journalisten oppfattet det som BMI. Aner forøvrig ikke noe om hva som er normal fettprosent.... Men det vet sikkert andre her. ''men jeg så det intervjuet med henne da hun trente - og der ble det en sammenblanding av BMI og fettprosent. Jeg mener at hun snakket om fettprosent, mens journalisten oppfattet det som BMI.'' Ja, jeg googlet litt på henne og fant ut at det var fettprosenten hun snakket om, og ikke BMI som journalisten oppfattet. Da jeg prøvde å finne ut om hun hadde sagt noe om sin BMI fant jeg ulike svar. 16.1 - 16.9 - 17.0. Men uansett er jo dette undervektighet. Hun sier at hun har den beste kroppen i verden, -som en 16-åring faktisk... ;-) Nedenfor er et TV-intervju jeg fant om henne. Det hun her sier, forteller en god del om hva slags person hun er. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Hun har åpenbart ikke en BMI på 12. Tull. Med vennlig hilsen Ja, det var visst fettprosenten hun snakket om, men en journalist trodde hun snakket om sin BMI. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Hun har neppe en bmi på 12, hvis hun er ca. 170 cm høy ville hun da veid 35 kg og selv om jeg synes hun er alt for mager så er hun ikke så tynn som det. ) Hun ville ikke vært i stand til å fungere overhodet med en bmi på 12. Det var visst fettprosenten hennes som var så lav, ikke hennes BMI. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 ''men jeg så det intervjuet med henne da hun trente - og der ble det en sammenblanding av BMI og fettprosent. Jeg mener at hun snakket om fettprosent, mens journalisten oppfattet det som BMI.'' Ja, jeg googlet litt på henne og fant ut at det var fettprosenten hun snakket om, og ikke BMI som journalisten oppfattet. Da jeg prøvde å finne ut om hun hadde sagt noe om sin BMI fant jeg ulike svar. 16.1 - 16.9 - 17.0. Men uansett er jo dette undervektighet. Hun sier at hun har den beste kroppen i verden, -som en 16-åring faktisk... ;-) Nedenfor er et TV-intervju jeg fant om henne. Det hun her sier, forteller en god del om hva slags person hun er. Og her er linken til intervjuet. http://www.vgtv.no/#!id=26501 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 ''men jeg så det intervjuet med henne da hun trente - og der ble det en sammenblanding av BMI og fettprosent. Jeg mener at hun snakket om fettprosent, mens journalisten oppfattet det som BMI.'' Ja, jeg googlet litt på henne og fant ut at det var fettprosenten hun snakket om, og ikke BMI som journalisten oppfattet. Da jeg prøvde å finne ut om hun hadde sagt noe om sin BMI fant jeg ulike svar. 16.1 - 16.9 - 17.0. Men uansett er jo dette undervektighet. Hun sier at hun har den beste kroppen i verden, -som en 16-åring faktisk... ;-) Nedenfor er et TV-intervju jeg fant om henne. Det hun her sier, forteller en god del om hva slags person hun er. BMI kan i mange tilfeller bli helt feil å "avgjøre" en annens kropp på. Jeg ser overhodet ikke på AA som undervektig men som ekstremt veltrent, hun holder strikse rutiner på matinntak og hun trives sikkert med å ha det slik. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 BMI kan i mange tilfeller bli helt feil å "avgjøre" en annens kropp på. Jeg ser overhodet ikke på AA som undervektig men som ekstremt veltrent, hun holder strikse rutiner på matinntak og hun trives sikkert med å ha det slik. ''hun holder strikse rutiner på matinntak og hun trives sikkert med å ha det slik.'' Ja, det er helt tydelig at hun gjør. Hun synes jo hun har den flotteste kroppen i hele verden, og skulle nok helst sett at alle andre var som henne. Hun mener folk er overvektige selv om de har en BMI innenfor normalen, og beskylder foreldre for barnemishandling hvis de utsetter barna sine for å se dem spise en hamburger... Dama er jo gal! 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Hvorfor denne iveren etter å diagnostisere? 0 Siter
tonie Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 BMI kan i mange tilfeller bli helt feil å "avgjøre" en annens kropp på. Jeg ser overhodet ikke på AA som undervektig men som ekstremt veltrent, hun holder strikse rutiner på matinntak og hun trives sikkert med å ha det slik. Jeg synes hun har en fantastisk kropp. Skulle gjerne sett sånn ut jeg, hvis vi snakker om kroppen:) 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 ''hun holder strikse rutiner på matinntak og hun trives sikkert med å ha det slik.'' Ja, det er helt tydelig at hun gjør. Hun synes jo hun har den flotteste kroppen i hele verden, og skulle nok helst sett at alle andre var som henne. Hun mener folk er overvektige selv om de har en BMI innenfor normalen, og beskylder foreldre for barnemishandling hvis de utsetter barna sine for å se dem spise en hamburger... Dama er jo gal! Hun påstår ganske så freidig at hun har en bedre kropp enn en 16 åring, det har hun absolutt, hun har også en ekstremt trent kropp i forhold til hennes alder. Hun tar også for seg overvekt og bl.a diabetes og å være en god mor og et sunt forbilde. Alt AA sier setter hun på spissen, sikkert fordi hun vil få det tydelig frem men og fordi (jeg tror)hun liker oppmerksomheten. Jeg tror kanskje ikke damen sto fremst i køen da Vår Herre delte ut ydmykhet, men dum er hun absolutt ikke. 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg synes hun har en fantastisk kropp. Skulle gjerne sett sånn ut jeg, hvis vi snakker om kroppen:) Ja fantastisk synes jeg ikke den er (smak og behag) men at damen er trent er det liten tvil om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.