leahli Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg er sammen med verdens skjønneste mann. Han er ca ti år eldre enn meg, 40.. Og jeg flyttet inn hos han ganske fort, vi er svært forelsket, og vi snakker masse sammen. Vi er enige om at vi skal fikse dette. Vi sliter med sjalusi. Vennindene hans spesiellt. Kjenner det er mye jeg ikke klarer takle... Hva skal vi gjøre? Jeg har det så mye vondt.... 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Pass på å fortelle/vise hverandre at dere er glade i hverandre. Og unngå klemmer etc med andre menn/venninner foruten om bursdags-/nyttårs-"gratulerer med ny jobb"-klem osv. Foruten det, må dere jobbe med dere selv. Du må jobbe med deg og dine tanker og han må gjøre det med seg og sine tanker. Det er egne tanker/mistanker som kan ødelegge for dere. 0 Siter
Gjest Den gode samtalen... Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Hva skal dere gjøre? Fortsette med å snakke mye sammen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.