black wealch Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Når er det vanlig å gå Halloween? Er det mandag 31.10 eller er det nærmeste helg (lørdag 29.10)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 31. oktober. Halloween-fester er gjerne nærmeste helg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Mandag 31/10. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg ville ikke blitt enormt forundret om noen gikk halloween nærmeste helg heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg ville ikke blitt enormt forundret om noen gikk halloween nærmeste helg heller... Jeg tipper det kommer unger på døra lørdag, søndag OG mandag jeg ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hele helga tipper jeg. Jeg skal i hvertfall ikke lukke opp om noen ringer på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hele helga tipper jeg. Jeg skal i hvertfall ikke lukke opp om noen ringer på Jammen flaks at TV-innsamlingen var denne helga, da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hele helga tipper jeg. Jeg skal i hvertfall ikke lukke opp om noen ringer på Jeg liker ikke Halloween tradisjonen, men endte jo med å kjøpe inn godteri i forkant. Dette særlig i de årene mine egne gikk på godtejakt. Da kom gjerne deres venner på min dør- og da ville jeg svært gjerne ha noe å gi. Jeg liker fremdeles ikke Haloween tradisjonen, og nå når ungene mine og deres venner har sluttet å gå, så har jeg sluttet å kjøpe inn godteri i forkant av denne dagen. Så om det ringer noen på nå, så har jeg egentlig lite å gi. Kanskje klementin- men det er de vel ikke interessert i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg liker ikke Halloween tradisjonen, men endte jo med å kjøpe inn godteri i forkant. Dette særlig i de årene mine egne gikk på godtejakt. Da kom gjerne deres venner på min dør- og da ville jeg svært gjerne ha noe å gi. Jeg liker fremdeles ikke Haloween tradisjonen, og nå når ungene mine og deres venner har sluttet å gå, så har jeg sluttet å kjøpe inn godteri i forkant av denne dagen. Så om det ringer noen på nå, så har jeg egentlig lite å gi. Kanskje klementin- men det er de vel ikke interessert i. Syns hele halloween opplegget er noe stort tull. Egentlig en ganske frekk skikk,men sikkert moro for unga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jammen flaks at TV-innsamlingen var denne helga, da :-) Haha, ja ikke sant 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Mandag og kun mandag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccolina Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg liker ikke Halloween tradisjonen, men endte jo med å kjøpe inn godteri i forkant. Dette særlig i de årene mine egne gikk på godtejakt. Da kom gjerne deres venner på min dør- og da ville jeg svært gjerne ha noe å gi. Jeg liker fremdeles ikke Haloween tradisjonen, og nå når ungene mine og deres venner har sluttet å gå, så har jeg sluttet å kjøpe inn godteri i forkant av denne dagen. Så om det ringer noen på nå, så har jeg egentlig lite å gi. Kanskje klementin- men det er de vel ikke interessert i. Har heller ikke sansen for Halloween.. Det finnes jo ingen historie bak her til lands. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hele helga tipper jeg. Jeg skal i hvertfall ikke lukke opp om noen ringer på Ikke jeg heller!! Og her er gatestumpen vår steinmørk, ikke et gatelys. Om jeg skrur av alle lys i villa vedlikehold, så ser man ikke at det er hus her engang. Heldigvis! Og når jeg tar batteriene ut av dørklokka i tillegg.. Mandag sier de... det kommer vel til å vare hele helga til ende, så jeg planlegger å ta med mine på restaurant lørdag i alle fall. Da har vi både "feiring" og fred for masinga. Om noen allikevel skulle dukke opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Her i huset skal det halloween-festes både fredag og mandag, men ingen tigging på fredagsfeiringen - med unntak av 3 naboer som så gjerne vil ha besøk. Mandagens fest har jeg ingenting med å gjøre rent arrangementsteknisk, men jeg antar at det da skal tigges både her og der. :-( Jeg er enig med de som ikke synes nok om halloweenfeiringa i forhold til den tiggingen, men samtidig digger jeg å kle meg ut så vi har hatt fest hjemme i mange år. Uten nabotigging. Og det er jo så gøy å lage i stand skummel fest! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Her i huset skal det halloween-festes både fredag og mandag, men ingen tigging på fredagsfeiringen - med unntak av 3 naboer som så gjerne vil ha besøk. Mandagens fest har jeg ingenting med å gjøre rent arrangementsteknisk, men jeg antar at det da skal tigges både her og der. :-( Jeg er enig med de som ikke synes nok om halloweenfeiringa i forhold til den tiggingen, men samtidig digger jeg å kle meg ut så vi har hatt fest hjemme i mange år. Uten nabotigging. Og det er jo så gøy å lage i stand skummel fest! :-) ''Jeg er enig med de som ikke synes nok om halloweenfeiringa i forhold til den tiggingen'' Jeg synes det er hyggelig når relativt små barn kommer på døra. Det beste er jo at dersom jeg later som jeg ikke kjenner dem igjen, så tar de gjerne av seg maska på eget initiativ for å vise meg hvem de er. De er ganske hjelpsomme ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Her i huset er det ingen som går lenger, men om så var ville han kun gått mandag. Utkledte gjester fre- lør- eller søndag vil få lite betalt for strevet her. Mandag derimot får de no småtteri 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jammen flaks at TV-innsamlingen var denne helga, da :-) Haha, har du rett i. Ellers hadde Norge fort samlet inn 1,2 tonn godteri til minerydding... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke jeg heller!! Og her er gatestumpen vår steinmørk, ikke et gatelys. Om jeg skrur av alle lys i villa vedlikehold, så ser man ikke at det er hus her engang. Heldigvis! Og når jeg tar batteriene ut av dørklokka i tillegg.. Mandag sier de... det kommer vel til å vare hele helga til ende, så jeg planlegger å ta med mine på restaurant lørdag i alle fall. Da har vi både "feiring" og fred for masinga. Om noen allikevel skulle dukke opp. Hehehe.. Vi har heldigvis stua på andre siden av dørene, så folk kan heldigvis ikke se om vi er hjemme eller ikke =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 ''Jeg er enig med de som ikke synes nok om halloweenfeiringa i forhold til den tiggingen'' Jeg synes det er hyggelig når relativt små barn kommer på døra. Det beste er jo at dersom jeg later som jeg ikke kjenner dem igjen, så tar de gjerne av seg maska på eget initiativ for å vise meg hvem de er. De er ganske hjelpsomme ;-) Ja, å gå til kjente mennesker som er forberedt på besøk er jo en ting, men disse vilt fremmede ungene (som også gjerne er dårlig utkledd og ca midt i tenårene) som tigger er ikke OK. Men fest er gøy. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Man går trick-or-treating (knask eller knep) på selve dagen, og BARE på selve dagen, altså mandag 31.oktober. Men de som vil ha Halloweenfest, legger den selvsagt gjerne til nærmeste helg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.