Gå til innhold

Halloween

black wealch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

candyqueen_83

Jeg ville ikke blitt enormt forundret om noen gikk halloween nærmeste helg heller...

Jeg tipper det kommer unger på døra lørdag, søndag OG mandag jeg ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sangsol

Hele helga tipper jeg. Jeg skal i hvertfall ikke lukke opp om noen ringer på:)

Jeg liker ikke Halloween tradisjonen, men endte jo med å kjøpe inn godteri i forkant. Dette særlig i de årene mine egne gikk på godtejakt. Da kom gjerne deres venner på min dør- og da ville jeg svært gjerne ha noe å gi.

Jeg liker fremdeles ikke Haloween tradisjonen, og nå når ungene mine og deres venner har sluttet å gå, så har jeg sluttet å kjøpe inn godteri i forkant av denne dagen.

Så om det ringer noen på nå, så har jeg egentlig lite å gi. Kanskje klementin- men det er de vel ikke interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Halloween tradisjonen, men endte jo med å kjøpe inn godteri i forkant. Dette særlig i de årene mine egne gikk på godtejakt. Da kom gjerne deres venner på min dør- og da ville jeg svært gjerne ha noe å gi.

Jeg liker fremdeles ikke Haloween tradisjonen, og nå når ungene mine og deres venner har sluttet å gå, så har jeg sluttet å kjøpe inn godteri i forkant av denne dagen.

Så om det ringer noen på nå, så har jeg egentlig lite å gi. Kanskje klementin- men det er de vel ikke interessert i.

Syns hele halloween opplegget er noe stort tull. Egentlig en ganske frekk skikk,men sikkert moro for unga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccolina

Har heller ikke sansen for Halloween.. Det finnes jo ingen historie bak her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele helga tipper jeg. Jeg skal i hvertfall ikke lukke opp om noen ringer på:)

Ikke jeg heller!! Og her er gatestumpen vår steinmørk, ikke et gatelys. Om jeg skrur av alle lys i villa vedlikehold, så ser man ikke at det er hus her engang. Heldigvis! Og når jeg tar batteriene ut av dørklokka i tillegg..

Mandag sier de... det kommer vel til å vare hele helga til ende, så jeg planlegger å ta med mine på restaurant lørdag i alle fall. Da har vi både "feiring" og fred for masinga. Om noen allikevel skulle dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset skal det halloween-festes både fredag og mandag, men ingen tigging på fredagsfeiringen - med unntak av 3 naboer som så gjerne vil ha besøk. Mandagens fest har jeg ingenting med å gjøre rent arrangementsteknisk, men jeg antar at det da skal tigges både her og der. :-(

Jeg er enig med de som ikke synes nok om halloweenfeiringa i forhold til den tiggingen, men samtidig digger jeg å kle meg ut så vi har hatt fest hjemme i mange år. Uten nabotigging. Og det er jo så gøy å lage i stand skummel fest! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset skal det halloween-festes både fredag og mandag, men ingen tigging på fredagsfeiringen - med unntak av 3 naboer som så gjerne vil ha besøk. Mandagens fest har jeg ingenting med å gjøre rent arrangementsteknisk, men jeg antar at det da skal tigges både her og der. :-(

Jeg er enig med de som ikke synes nok om halloweenfeiringa i forhold til den tiggingen, men samtidig digger jeg å kle meg ut så vi har hatt fest hjemme i mange år. Uten nabotigging. Og det er jo så gøy å lage i stand skummel fest! :-)

''Jeg er enig med de som ikke synes nok om halloweenfeiringa i forhold til den tiggingen''

Jeg synes det er hyggelig når relativt små barn kommer på døra. Det beste er jo at dersom jeg later som jeg ikke kjenner dem igjen, så tar de gjerne av seg maska på eget initiativ for å vise meg hvem de er. De er ganske hjelpsomme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det ingen som går lenger, men om så var ville han kun gått mandag. Utkledte gjester fre- lør- eller søndag vil få lite betalt for strevet her. Mandag derimot får de no småtteri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen flaks at TV-innsamlingen var denne helga, da :-)

Haha, har du rett i. Ellers hadde Norge fort samlet inn 1,2 tonn godteri til minerydding... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller!! Og her er gatestumpen vår steinmørk, ikke et gatelys. Om jeg skrur av alle lys i villa vedlikehold, så ser man ikke at det er hus her engang. Heldigvis! Og når jeg tar batteriene ut av dørklokka i tillegg..

Mandag sier de... det kommer vel til å vare hele helga til ende, så jeg planlegger å ta med mine på restaurant lørdag i alle fall. Da har vi både "feiring" og fred for masinga. Om noen allikevel skulle dukke opp.

Hehehe.. Vi har heldigvis stua på andre siden av dørene, så folk kan heldigvis ikke se om vi er hjemme eller ikke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg er enig med de som ikke synes nok om halloweenfeiringa i forhold til den tiggingen''

Jeg synes det er hyggelig når relativt små barn kommer på døra. Det beste er jo at dersom jeg later som jeg ikke kjenner dem igjen, så tar de gjerne av seg maska på eget initiativ for å vise meg hvem de er. De er ganske hjelpsomme ;-)

Ja, å gå til kjente mennesker som er forberedt på besøk er jo en ting, men disse vilt fremmede ungene (som også gjerne er dårlig utkledd og ca midt i tenårene) som tigger er ikke OK.

Men fest er gøy. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går trick-or-treating (knask eller knep) på selve dagen, og BARE på selve dagen, altså mandag 31.oktober.

Men de som vil ha Halloweenfest, legger den selvsagt gjerne til nærmeste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...