Gå til innhold

ADHD?

Gjest jentee19

Anbefalte innlegg

Gjest jentee19
Skrevet

Hei! Jeg leste nettopp en artikkel om ADHD hos kvinner og jenter på internett og kjenner meg igjen i mange av symptomene. Jeg er ofte rastløs og fiklete, tvinner håret og biter veldig ofte på ting. Jeg kan ofte ha vanskelig for å konsentrere meg hvis jeg har forstyrrende elementer rundt meg. Klarer for eksempel ikke å lese hvis tv’n står på. Jeg har også en tendens til å utsette oppgaver og har vanskelig for å fullføre oppgaver etter at det som jeg finner mest interessant er gjort. Dette har alltid vært et problem i forbindele med skolearbeid osv. Jeg blir også veldig fort irritert over veldig små ting og har vanskelig for å akseptere at andre kan ha andre meninger enn meg, jeg har også veldig vanskelig for å innse at jeg tar feil. Sliter også med humørsvingninger og kan til tider være veldig overfølsom. Kan det være at jeg har ADHD? Eller eventuelt sliter med noe annet som stemmer med disse symptomene?

Skrevet

Du er lik min Svigerdatter i helvete! Hun er bare tusen gang verre enn deg! Stakkars barn og mann! Stort sett sur å grinete .Høflighet og takk .kjenner hun ikke heller! Det får være nok.ellers kjenner hun seg igjen!

Skrevet

Du er lik min Svigerdatter i helvete! Hun er bare tusen gang verre enn deg! Stakkars barn og mann! Stort sett sur å grinete .Høflighet og takk .kjenner hun ikke heller! Det får være nok.ellers kjenner hun seg igjen!

Ja, dette vil nok være til god hjelp for trådstarter :-O

Skrevet

Ville tatt meg en tur til faslegen og fått videre henvendelse til spesialist og eventuelt DPS for utredelse ?

Skrevet

hei jente 19 år

Var ikke meningen å være så kvass til deg. Ber så meget om unnskyldning.Det beste for deg er en utredning hos legen.Så bra at du selv innser at du har de problemene og trenger hjelp:) men sjekk dette med legen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...