Gjest jentee19 Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Hei! Jeg leste nettopp en artikkel om ADHD hos kvinner og jenter på internett og kjenner meg igjen i mange av symptomene. Jeg er ofte rastløs og fiklete, tvinner håret og biter veldig ofte på ting. Jeg kan ofte ha vanskelig for å konsentrere meg hvis jeg har forstyrrende elementer rundt meg. Klarer for eksempel ikke å lese hvis tv’n står på. Jeg har også en tendens til å utsette oppgaver og har vanskelig for å fullføre oppgaver etter at det som jeg finner mest interessant er gjort. Dette har alltid vært et problem i forbindele med skolearbeid osv. Jeg blir også veldig fort irritert over veldig små ting og har vanskelig for å akseptere at andre kan ha andre meninger enn meg, jeg har også veldig vanskelig for å innse at jeg tar feil. Sliter også med humørsvingninger og kan til tider være veldig overfølsom. Kan det være at jeg har ADHD? Eller eventuelt sliter med noe annet som stemmer med disse symptomene? 0 Siter
hardhausen Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Du er lik min Svigerdatter i helvete! Hun er bare tusen gang verre enn deg! Stakkars barn og mann! Stort sett sur å grinete .Høflighet og takk .kjenner hun ikke heller! Det får være nok.ellers kjenner hun seg igjen! 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Du er lik min Svigerdatter i helvete! Hun er bare tusen gang verre enn deg! Stakkars barn og mann! Stort sett sur å grinete .Høflighet og takk .kjenner hun ikke heller! Det får være nok.ellers kjenner hun seg igjen! Ja, dette vil nok være til god hjelp for trådstarter :-O 0 Siter
ethodeforan Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Ville tatt meg en tur til faslegen og fått videre henvendelse til spesialist og eventuelt DPS for utredelse ? 0 Siter
hardhausen Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 hei jente 19 år Var ikke meningen å være så kvass til deg. Ber så meget om unnskyldning.Det beste for deg er en utredning hos legen.Så bra at du selv innser at du har de problemene og trenger hjelp:) men sjekk dette med legen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.