Gå til innhold

faller for egosistiske menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hvorfor faller jeg alltid for egosistiske menn som nesten kun er opptatt av å snakke om sitt og sjelden spør noe om meg og mitt? Jeg merker ikke dette alltid med en gang i forholdet for da faller jeg for sjarmen deres. Jeg er en kvinne på 48 år og er veldig fortvilet over dette. Har du noen svar på hvorfor dette skjer gang på gang. Og jeg har veldig vanskelig for å kutte ut forholdet også fordi jeg håper de endrer seg.

Skrevet

Bare husk på at ting ofte er slik de ser ut. Og at de sjeldent forandrer seg med mindre personen selv vil det. Dette er absolutt ikke ditt ansvar å ta. I tilegg så er det kanskje unhensiktsmessig å ville være en del av "forandrings" prosessen hos mannen du mener bør forandre seg.

Gjest Uten nick i dag da
Skrevet

Kan signere her..

Den egoistiske, manipulerende mannen er liksom min greie.. han som løfter meg litt opp, for så å tråkke meg ned... gjøre meg avhengig av ham, behandle meg dårlig, for så å få meg til å ha dårlig samvittighet...

Jeg er 10 år yngre enn deg, og kjente at jeg mistet litt motet nå.. Blir vel gående her alene og tråkke :)

Forøvrig var jeg i et vanskelig forhold for litt siden.. Han sleit meg ut og jeg var konstant usikker.. -Men jammen savner jeg ham.. merkelig :)

Kanskje er vi ikke kritiske nok når vi treffer en ny? Kanskje vi bør legge om på det vi ser etter, bruke bedre tid osv.. Ikke nødvendigvis gå på sjarmen hans :) -Gjøre oss kostbare og la de strebe litt, isteden for å være den som "henger seg på". Jer er i allefall intens sånn.. -og glemmer å se etter hans signaler :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...