Gå til innhold

Diverse reaksjoner på SSRI

Anbefalte innlegg

Gjest Norknight
Skrevet

Har brukt Citalopram i mange år,men ble veldig stiv og støl av de.Har mistanke om at også Zoloft kan gi slike effekter.

Det værste er kanskje at veldig mye lyst forsvinner,og man ikke føler seg ensom."Vi har funnet opp en lykkepille mot ensom-het!" Kunne noen forskere ha sagt.Jeg føler meg som en våken robot.Med Cipramil og Seroquelle følte jeg at jeg hadde "bomull" i hodet,og måtte virkelig konsentrere meg får å tenke klartJeg var en trøtt robot..Jeg fant heller ikke igjen ting jeg hadde rota bort kvelden i forveien.Det jeg måtte gjøre var å legeg ting klart kvelden før,slike til som briller,nøkler og lommebok.

Når jeg glemte å ta de kunne jeg lett bli irritert og sur.Da spurte faren min oom jeg hadde husket å ta mine medisiner.Da ble jeg fryktelig provopsert."MIne medisiner hjelper ikke mot drittsekker"

kunne jeg da ha svart,men jeg bare forlot stua og gikk enten ut eller inn på mitt rom,eller gjesteværelset hvor den sto en tv.

Har noen slike erfaringer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...