Gjest Norknight Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 Så enda en film i går som var noe midt imellom en skrekkfilm og en thriller."Søstre" het den.En gal lege forelsker seg i den ene av 2 siamesiske tvillinger.Den ene dør etter seperasjon da de hadde en felles lunge. Det er jo veldig viktig å "skille mellom snørr og barter".Jeg stoler ganske godt på den norske psykiatrien,men de har brukt mange år på å forbedre helbredelsen av sine pasienter. Disse skrekk og thrillerne er meget skumle og mareritt-aktige .Man må ha sterke nerver for å se mange av de.Gjøkeredet og "De gales hus" er 2 av de bedre.Men det finnes også fiilmer som "Madhouse" og "The Asylum" MEN jeg har sluttet å ta angstmedisiner for å se slike filmer,da lar jeg heller vær.Ingen film er verdt ett mareritt. Har stort sett den norske psykiatrien hatt få skandaler etter 1970? 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 "MEN jeg har sluttet å ta angstmedisiner for å se slike filmer,da lar jeg heller vær.Ingen film er verdt ett mareritt." Om du må ta angstdempende for å se film, er det kanskje på tide å vurdere filmvalgene sine ja. ;-) 0 Siter
serenity777 Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 "Har stort sett den norske psykiatrien hatt få skandaler etter 1970?" Nei, hørt om reitgjerdet? på begynnelsen av 80tallet. Grusomme forhold.. 0 Siter
Gjest Norknight Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 "Har stort sett den norske psykiatrien hatt få skandaler etter 1970?" Nei, hørt om reitgjerdet? på begynnelsen av 80tallet. Grusomme forhold.. Ja ,den glemte jeg. 0 Siter
Gjest Norknight Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 "MEN jeg har sluttet å ta angstmedisiner for å se slike filmer,da lar jeg heller vær.Ingen film er verdt ett mareritt." Om du må ta angstdempende for å se film, er det kanskje på tide å vurdere filmvalgene sine ja. ;-) Ja som jeg sier har jeg sluttet med det.Men jeg må si jeg gleder meg til Fringe og The walking dead.Også Dexter var nesten morsom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.