Gå til innhold

Gale leger og dårlige filmer. NHD.

Anbefalte innlegg

Gjest Norknight
Skrevet

Så enda en film i går som var noe midt imellom en skrekkfilm og en thriller."Søstre" het den.En gal lege forelsker seg i den ene av 2 siamesiske tvillinger.Den ene dør etter seperasjon da de hadde en felles lunge.

Det er jo veldig viktig å "skille mellom snørr og barter".Jeg stoler ganske godt på den norske psykiatrien,men de har brukt mange år på å forbedre helbredelsen av sine pasienter.

Disse skrekk og thrillerne er meget skumle og mareritt-aktige .Man må ha sterke nerver for å se mange av de.Gjøkeredet og "De gales hus" er 2 av de bedre.Men det finnes også fiilmer som "Madhouse" og "The Asylum"

MEN jeg har sluttet å ta angstmedisiner for å se slike filmer,da lar jeg heller vær.Ingen film er verdt ett mareritt.

Har stort sett den norske psykiatrien hatt få skandaler etter 1970?

Videoannonse
Annonse
Gjest fruitcake
Skrevet

"MEN jeg har sluttet å ta angstmedisiner for å se slike filmer,da lar jeg heller vær.Ingen film er verdt ett mareritt."

Om du må ta angstdempende for å se film, er det kanskje på tide å vurdere filmvalgene sine ja. ;-)

Skrevet

"Har stort sett den norske psykiatrien hatt få skandaler etter 1970?"

Nei, hørt om reitgjerdet? på begynnelsen av 80tallet. Grusomme forhold..

Gjest Norknight
Skrevet

"Har stort sett den norske psykiatrien hatt få skandaler etter 1970?"

Nei, hørt om reitgjerdet? på begynnelsen av 80tallet. Grusomme forhold..

Ja ,den glemte jeg.

Gjest Norknight
Skrevet

"MEN jeg har sluttet å ta angstmedisiner for å se slike filmer,da lar jeg heller vær.Ingen film er verdt ett mareritt."

Om du må ta angstdempende for å se film, er det kanskje på tide å vurdere filmvalgene sine ja. ;-)

Ja som jeg sier har jeg sluttet med det.Men jeg må si jeg gleder meg til Fringe og The walking dead.Også Dexter var nesten morsom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...