Gå til innhold

NHD: Hvordan finner man privatpraktiserende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne en liste over privatpraktiserende psykiatere / evt psykologer med trygderefusjon i Tromsø?

Skrevet

En skal finne dem undre nettsidene til Helse Nord RHF. Det skal sies at en virkelig skal vite hva en leter etter samt være tålmodig og utholdende for å navigere seg frem. Men her er de:

http://www.helse-nord.no/psykiatri/category26163.html

Hva gjør man når alle på lista er dynamikere/analytikere? Flytter til en annen by? ;-P

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva gjør man når alle på lista er dynamikere/analytikere? Flytter til en annen by? ;-P

Man skriver til norsk forening for kognitiv terapi og ber om deres liste.

Ellers vil jeg støtte ditt andre forslag.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Både Schuster og Iversen er kognitivt utdannet.

Skrevet

Jeg lurer også (nesten) på dette. Hvorfor så sterk motvilje mot å opplyse om hva den enkelte behandler står for? 10-20 ord om hva han eller hun legger vekt på og jobber med, ville gjøre letingen etter den perfekte behandler mye lettere... (tror jeg).

Skrevet

Jeg lurer også (nesten) på dette. Hvorfor så sterk motvilje mot å opplyse om hva den enkelte behandler står for? 10-20 ord om hva han eller hun legger vekt på og jobber med, ville gjøre letingen etter den perfekte behandler mye lettere... (tror jeg).

Dette er altså første gang jeg har sett beskrivelser! Det er flott, det! (Sånn som ungdommen liker.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...