Gjest Fattiglusa Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 Heisann:-) Sønnen min fyller 18 år i slutten av november. Får jeg da utbetalt bidraget i begynnelsen av november eller var det slutt allerede i oktober, slik som med barnetrygden? 0 Siter
Sjalala Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 Hvis sønnen din er under videregående utdanning, så kan det tenkes han har krav på bidrag frem til han er ferdig. Eventuelt stipend fra lånekassa har ingen innvirkning på dette. 0 Siter
Gjest Fattiglusa Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Hvis sønnen din er under videregående utdanning, så kan det tenkes han har krav på bidrag frem til han er ferdig. Eventuelt stipend fra lånekassa har ingen innvirkning på dette. Ja, han skal søke om videre bidrag selv når han har fyllt 18.Best å gjøre det slik for å få søknaden gratis, iflg Nav. Bare lurte på om jeg/vi får det vanlige bidraget i november... Takker for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.