Gå til innhold

Må bare spør

Anbefalte innlegg

Gjest energía
Skrevet

Ikke sikkert jeg får svar, men spør fordet :)

I dag følte jeg virkelig jeg skulle forsvinne ut av kroppen, ble så redd. Først fikk jeg veldig smerter i kroppen og begynte å skjelve, så jeg tok vival,paracet og ibux (sterke)

Måtte ut å få bakkekontakt, var fokusert på å være tilstede i kroppen, kjente at jeg hadde kontakt med jorda for hvert skritt jeg tok. Var oppmerksom på farger i naturen, innhalerte det på en måte. Så bakte jeg boller, jeg klappet og klypte meg selv for å kjenne kroppen min.

Syns det hjalp, men er sliten enda. Er dette gode metoder for å bli bevisst,og er det andre ting som kan hjelpe?

Skal ta 200 mg seroquel i kveld, håper på å sove godt av det.

Skrevet

Jeg vet ikke svaret på dette, men ville bare si at jeg håper det går bedre nå, hørtes ikke greit ut :( Hvis de metodene hjalp deg i dag så er de sikkert gode :)

Gjest energía
Skrevet

Jeg vet ikke svaret på dette, men ville bare si at jeg håper det går bedre nå, hørtes ikke greit ut :( Hvis de metodene hjalp deg i dag så er de sikkert gode :)

Hjalp litt. Håper bare det blir søvn i natt, da blir det sikkert bedre.

Skrevet

Hvordan har du det nå? Det kan også hjelpe å holde noe i hånden, klemme på noe som er tydelig/konkret feks slike små littharde gummi baller dekket med silikon (så slike på claes olsson forleden dag), noe så enkelt som en isbit kan også fungere. Det høres sikkert underlig ut men også boksing kan også hjelpe (ikke i luften men mot noe som ikke er for hardt for hendene dine, kanskje du skal ønske deg en liten boksesekk til jul?) :-) -Dette fordi du både får bekreftelse på at du er "her" + treningen + at det tvinger hodet ditt til å konsentrere deg. Jeg synes forøvrig du har vært kjempe flink i dag, du har gjort mye konstruktivt og nyttig for å holde deg "her".

Gjest energía
Skrevet

Hvordan har du det nå? Det kan også hjelpe å holde noe i hånden, klemme på noe som er tydelig/konkret feks slike små littharde gummi baller dekket med silikon (så slike på claes olsson forleden dag), noe så enkelt som en isbit kan også fungere. Det høres sikkert underlig ut men også boksing kan også hjelpe (ikke i luften men mot noe som ikke er for hardt for hendene dine, kanskje du skal ønske deg en liten boksesekk til jul?) :-) -Dette fordi du både får bekreftelse på at du er "her" + treningen + at det tvinger hodet ditt til å konsentrere deg. Jeg synes forøvrig du har vært kjempe flink i dag, du har gjort mye konstruktivt og nyttig for å holde deg "her".

Takk. Har prøvd å sove, tok 200 mg seroquel + vival. Det med isbiter skal jeg prøve, husker jeg holdt isbiter når jeg var innlagt. Det var jo fordi jeg klorte meg opp, men ska prøve det for dette og.Og få tak i sånne baller. Det er ganske skremmende, men er jo ikke farlig?

Skrevet

Takk. Har prøvd å sove, tok 200 mg seroquel + vival. Det med isbiter skal jeg prøve, husker jeg holdt isbiter når jeg var innlagt. Det var jo fordi jeg klorte meg opp, men ska prøve det for dette og.Og få tak i sånne baller. Det er ganske skremmende, men er jo ikke farlig?

Det er ikke farlig MEN det er vondt og ubehagelig, og uten tvil skremmende. Husk på ballene(evt kan du bruke tennisballer eller rulle sammen noen sokker til en passelig liten ball, og ha dem i hånden) og isbitene. Håper du får deg en god natts søvn, det trenger du.

Gjest energía
Skrevet

Det er ikke farlig MEN det er vondt og ubehagelig, og uten tvil skremmende. Husk på ballene(evt kan du bruke tennisballer eller rulle sammen noen sokker til en passelig liten ball, og ha dem i hånden) og isbitene. Håper du får deg en god natts søvn, det trenger du.

Takk. Skal lage masse isbiter og kjøpe baller. God natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...