Gjest UIS Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 Noen som vil stå frem her om hvordan det føles? Lurer på hva det gjør med ens selvfølelse. Stjeler ikke selv, men er provosert over hvor stor andel som driver med denne "sosialt legale" kriminelle levemåten. 0 Siter
Gjest Malin Insane Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 hmm... Altså det du spør om er om det er noen her som er psykisk syk og ufør som resultat av det? Jeg kan godt stå fram. Ja, jeg er 25 år og 100% ufør etter å ha vært syk i 15 år. Er paranoid schizofren og blir tvangsinnlaggt i alle fall 3 ganger i løpet av et år. Ellers er det stor stor perioder hvor jeg ikke klarer å gå ut. Min verden å din verden ser helt forskjellig ut, og jeg er ikke istand til å fungere i din verden. Hva gjør dette med selvfølelsen? Jo det skal jeg si deg. Den er crap. Hvær eneste dag så ser jeg idioter som deg som uttaller deg om at jeg er en byrde for samfunnet som ikke fortjenner å få noen ting dersom jeg ikke kan skaffe meg det selv. Å det er akkurat den holdningen som har gjort at jeg har X antall selvmordsforsøk bak meg. Men ikke vær redd, en dag lykkes jeg nok. Med overbefolkning globalt og dårligere økonomi lokalt ville det jo være det eneste jeg kan bidra til dette samfunnet med. 0 Siter
Gjest Malin Insane Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 hmm... Altså det du spør om er om det er noen her som er psykisk syk og ufør som resultat av det? Jeg kan godt stå fram. Ja, jeg er 25 år og 100% ufør etter å ha vært syk i 15 år. Er paranoid schizofren og blir tvangsinnlaggt i alle fall 3 ganger i løpet av et år. Ellers er det stor stor perioder hvor jeg ikke klarer å gå ut. Min verden å din verden ser helt forskjellig ut, og jeg er ikke istand til å fungere i din verden. Hva gjør dette med selvfølelsen? Jo det skal jeg si deg. Den er crap. Hvær eneste dag så ser jeg idioter som deg som uttaller deg om at jeg er en byrde for samfunnet som ikke fortjenner å få noen ting dersom jeg ikke kan skaffe meg det selv. Å det er akkurat den holdningen som har gjort at jeg har X antall selvmordsforsøk bak meg. Men ikke vær redd, en dag lykkes jeg nok. Med overbefolkning globalt og dårligere økonomi lokalt ville det jo være det eneste jeg kan bidra til dette samfunnet med. By the way veldig modig at du står fram med navn å div etter en uttalelse som den dær... Sorry at det ikke står "I ustand" stemplet i pannen min liksom. Det du ikke kan se, kan jo heller ikke være der, right? 0 Siter
Gjest hvor tar du det fra Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 hmm... Altså det du spør om er om det er noen her som er psykisk syk og ufør som resultat av det? Jeg kan godt stå fram. Ja, jeg er 25 år og 100% ufør etter å ha vært syk i 15 år. Er paranoid schizofren og blir tvangsinnlaggt i alle fall 3 ganger i løpet av et år. Ellers er det stor stor perioder hvor jeg ikke klarer å gå ut. Min verden å din verden ser helt forskjellig ut, og jeg er ikke istand til å fungere i din verden. Hva gjør dette med selvfølelsen? Jo det skal jeg si deg. Den er crap. Hvær eneste dag så ser jeg idioter som deg som uttaller deg om at jeg er en byrde for samfunnet som ikke fortjenner å få noen ting dersom jeg ikke kan skaffe meg det selv. Å det er akkurat den holdningen som har gjort at jeg har X antall selvmordsforsøk bak meg. Men ikke vær redd, en dag lykkes jeg nok. Med overbefolkning globalt og dårligere økonomi lokalt ville det jo være det eneste jeg kan bidra til dette samfunnet med. ''hmm... Altså det du spør om er om det er noen her som er psykisk syk og ufør som resultat av det?'' Nei, det er da ikke det vedkommende spør om. Vedkommende kan like gjerne spørre om det som nylig har vært sånn i media om de som jukser med sykepenger. 0 Siter
Gjest UIS Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 hmm... Altså det du spør om er om det er noen her som er psykisk syk og ufør som resultat av det? Jeg kan godt stå fram. Ja, jeg er 25 år og 100% ufør etter å ha vært syk i 15 år. Er paranoid schizofren og blir tvangsinnlaggt i alle fall 3 ganger i løpet av et år. Ellers er det stor stor perioder hvor jeg ikke klarer å gå ut. Min verden å din verden ser helt forskjellig ut, og jeg er ikke istand til å fungere i din verden. Hva gjør dette med selvfølelsen? Jo det skal jeg si deg. Den er crap. Hvær eneste dag så ser jeg idioter som deg som uttaller deg om at jeg er en byrde for samfunnet som ikke fortjenner å få noen ting dersom jeg ikke kan skaffe meg det selv. Å det er akkurat den holdningen som har gjort at jeg har X antall selvmordsforsøk bak meg. Men ikke vær redd, en dag lykkes jeg nok. Med overbefolkning globalt og dårligere økonomi lokalt ville det jo være det eneste jeg kan bidra til dette samfunnet med. Du, jeg er ikke dum, jeg sikter til de som mottar uføretrygd MEN som fint kunne prøvd seg litt gradvis med å jobbe litt! Når man jobber svart som ufør på si, da er det ikke rart jeg reagerer. Hvorfor reagerer de fleste trygdede med å gå i forsvar? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.