Gondor Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg var hos psykologen min i dag og vi snakket om mine plager med tankekjør og galloperende tankevirksomhet. For en stund siden økte jeg fra 4 mg fluanxol til 5 mg fordi tankekjøret begynner å komme tilbake. Bivirkningene ble elektriske støt i hodet samt søvnighet. Helt uaktuelt så jeg har gått ned til 4 mg igjen. Men så til saken: Jeg har foreslått for psykologen min at jeg kan seponere fluanxol litt etter litt og at vi kan ta endringsarbeid hos ham. Jeg har allerede kjøpt meg to notisbøker. En for å skrive ned begynnede tankekjør og negative tanker og en for å skrive ned glupe ord jeg kommer på. Når jeg lukker den første boken er det meningen at jeg også lukker tankekjøret inne. Det funker så langt. Men så har jeg for tiden bare tidvis og mildt tankekjør. Vi snakket om at det bare er å øke medisinen igjen hvis jeg ikke klarer det. Er det problematisk med fluanxol? Jeg skal til psykiateren min om 2 uker så da får jeg vel alle svar jeg trenger. Jeg ville bare dele det. Kanskje inspirere andre? Dette er både skremmende og spennende. Jeg er klar for forandring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.