Gå til innhold

Når legger 11- og 12-åringene seg?

UlrikkeE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min 7.klassing er sjelden i seng før 2230, men ikke si det til noen. Han har aldri trengt mye søvn.

Jeg er litt slapp på leggetider fordi mine egne foreldre var så innmari strenge med dem.

Jeg sniker dette inn her for å vise at det nok finnes foreldre som får de eldste i seng relativt sent, selv om de kanskje ikke snakker så høyt om det.

Da jeg selv var 12 ga mine foreldre opp, og jeg fikk legge meg når jeg ville (etter dem) bare jeg kom meg opp morgenen etter. Høres kanskje rart ut, men jeg lå jo i timesvis uten å få sove. Nå som jeg er voksen sover jeg gjennomsnitlig 5,5 timer om natten tror jeg, litt lenger i helgene, men 8 timer sover jeg aldri. De få gangene det har skjedd våkner jeg opp stiv og støl med vond rygg. Jeg har aldri trengt mye søvn, er aktiv og trener annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...