sant å si Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 12 år, legger seg kl. 22 og står opp kl. 7.00. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Min 7.klassing er sjelden i seng før 2230, men ikke si det til noen. Han har aldri trengt mye søvn. Jeg er litt slapp på leggetider fordi mine egne foreldre var så innmari strenge med dem. Jeg sniker dette inn her for å vise at det nok finnes foreldre som får de eldste i seng relativt sent, selv om de kanskje ikke snakker så høyt om det. Da jeg selv var 12 ga mine foreldre opp, og jeg fikk legge meg når jeg ville (etter dem) bare jeg kom meg opp morgenen etter. Høres kanskje rart ut, men jeg lå jo i timesvis uten å få sove. Nå som jeg er voksen sover jeg gjennomsnitlig 5,5 timer om natten tror jeg, litt lenger i helgene, men 8 timer sover jeg aldri. De få gangene det har skjedd våkner jeg opp stiv og støl med vond rygg. Jeg har aldri trengt mye søvn, er aktiv og trener annenhver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.