Gjest meg234 Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Mistet lysten etter at jeg begynte med fluoxetin. Jeg vil heller det enn å være syk, men det går jo også utover mannen min. Har prøvd mye forskjellige medisiner, men er nå forholdsvis stabil på wellbutrin, fluanxol og fluoxetin, så jeg er egentlig redd for å forandre på noe. Fluoxetinen hjelper også mot angsten Diagnosen er BP2. Er det andre medisiner som kan erstatte fluoxetinen, men ikke har den bivirkningen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Det finnes gode alternativer mot depresjon. Mot angst er det vanskeligere. Du kan be om å få bytte fluoxetin mot Wellbutrin. 0 Siter
Gjest meg234 Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Det finnes gode alternativer mot depresjon. Mot angst er det vanskeligere. Du kan be om å få bytte fluoxetin mot Wellbutrin. Jeg bruker allerede 300mg wellbutrin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.