Gjest Redd nissen han Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har ikke lyst å ta med 3 åringen ut å gå halloween. Er jo mye skumle figurer ute da :-). Har sett mange naboer i fjor som hadde med seg 3 åringer ute da. Er jeg alt for hønemor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har ikke latt mine gå på dørene og tigge i det hele tatt jeg og nå er de 11 og 13 år. Guttungen gikk hos pappan i fjor da. Vi kjøper heller litt ekstra godt og har hjemme den kvelden. Men jeg er ei sur og sær gammel røy da. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kan ikke helt se behovet for å "feire" halloween med tigging på dørene hos folk for en 3-åring, så jeg hadde absolutt ikke gjort noe. Det vil sikkert ringe på hos dere, og da får han vel dosa med halloween bare av det? Her har det heller ikke vært tigging på halloween, men vi har ordnet fest hjemme med kostymer og "ekkel" mat. Veldig morsomt, og mye hyggeligere enn denne tigginga - for ikke å si hærverket noen gjør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Barn er forskjellige. For noen treåringer vil det være fantastisk gøy å få kle seg ut og gå rundt til naboene, andre vil synes det er skummelt, og andre igjen vil være fullstendig uinteressert. Du vet selv hva som passer best for ditt barn. Og foreldrene til disse andre 3-åringene vet hva som passer for sine barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Min fyller 6 en uke etter Halloween, og jeg har ingen planer om at hun skal gå i år heller! Treåringer er forskjellige - min hadde garantert taklet det fint som treåring, men vi vil ikke at hun skal gå rundt og ringe på, så da gjør hun ikke det (ihvertfall så lenge vi har noe vi skulle sagt...) Dukker det opp noen som spør om hun kan bli med dem, så får vi heller revurdere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 ''Jeg har ikke lyst å ta med 3 åringen ut å gå halloween.'' Da lar du det være. De tider kommer tidsnok da dine lyster og meninger er mindre interessante ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hold 3-åringen inne den dagen, du. Du bør heller ikke la ham åpne døren når det ringer på. Jeg har også barn som var redde for både julenissen og halloween-kostymer da de var i 3-årsalderen. Den eldste ble veldig skremt på halloween en gang som 3-åring, og det tok minst et par år før skrekken slapp taket... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hold 3-åringen inne den dagen, du. Du bør heller ikke la ham åpne døren når det ringer på. Jeg har også barn som var redde for både julenissen og halloween-kostymer da de var i 3-årsalderen. Den eldste ble veldig skremt på halloween en gang som 3-åring, og det tok minst et par år før skrekken slapp taket... ''Den eldste ble veldig skremt på halloween en gang som 3-åring, og det tok minst et par år før skrekken slapp taket...'' Sånn var jentungen her også. Livredd når det ringte på døra på Halloween da hun var liten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Dette er vel ikke noe dere "må"? Her jeg bor er det i aller høyeste grad skoleunger som går rundt, aldri sett noen så små som 3-åringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Da min gutt var nesten 4 skulle han være med naboungene å gå halloween. Jeg var med, for at han skulle føle seg trygg. Det endte med at vi måtte gå hjem, han ble vettskremt av de stygge maskene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hos oss er det vel stort sett skolebarn som har gått halloween, ikke de minste. Mine barn har aldri gått halloween, men eldstemann og et par kamerater pleide å luske rundt å skremme de som gikk halloween :-) Regner med at vi låser døra og slår av utelysene, og står over hele greia i år også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hos oss er det vel stort sett skolebarn som har gått halloween, ikke de minste. Mine barn har aldri gått halloween, men eldstemann og et par kamerater pleide å luske rundt å skremme de som gikk halloween :-) Regner med at vi låser døra og slår av utelysene, og står over hele greia i år også. Jeg som trodde du hadde snudd bittelitt i ditt syn på Halloween-feiring...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg som trodde du hadde snudd bittelitt i ditt syn på Halloween-feiring...? Er ikke helt med... Tenker du på at minstejenta var i Halloweenbursdag? Joda, hun var kjempeskjønn, og det var litt artig å se de som hadde kledd seg ut. Men jeg tror ikke jeg har endret meg ift det å gå på dørene og tigge godteri...? Eller har jeg skrevet noe her mens jeg ikke var helt tilregnelig og som jeg på nåværende tidspunkt ikke kan huske...???? *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er ikke helt med... Tenker du på at minstejenta var i Halloweenbursdag? Joda, hun var kjempeskjønn, og det var litt artig å se de som hadde kledd seg ut. Men jeg tror ikke jeg har endret meg ift det å gå på dørene og tigge godteri...? Eller har jeg skrevet noe her mens jeg ikke var helt tilregnelig og som jeg på nåværende tidspunkt ikke kan huske...???? *s* Hehe, du kommenterte ikke på det her. Det var da du leste det jeg skreiv i fjor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hehe, du kommenterte ikke på det her. Det var da du leste det jeg skreiv i fjor. ''Hehe, du kommenterte ikke på det her. Det var da du leste det jeg skreiv i fjor. '' Å ja! For en elefanthukommelse du har da! Jeg kan da ikke huske hva jeg tenkte i fjor ;-) Har du link? Ble litt forfjamsa nå, fordi jeg trodde ikke jeg hadde skrevet noe om den bursdagen forrige helg. Skal sende deg et bilde, så du kan se hvor fin hun var - min søster kledte henne ut og sminket henne :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 ''Hehe, du kommenterte ikke på det her. Det var da du leste det jeg skreiv i fjor. '' Å ja! For en elefanthukommelse du har da! Jeg kan da ikke huske hva jeg tenkte i fjor ;-) Har du link? Ble litt forfjamsa nå, fordi jeg trodde ikke jeg hadde skrevet noe om den bursdagen forrige helg. Skal sende deg et bilde, så du kan se hvor fin hun var - min søster kledte henne ut og sminket henne :-) Bloggen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Bloggen min. Nå fant jeg det innlegget ditt, og jeg husker det jo godt nå. Og leser jo at jeg syntes det hørtes koselig ut :-))) Ja, er jo enig med meg selv i år også ut i fra hvordan du beskriver det. Men jeg kommer ikke til å være noen pådriver for å lage til noe hos oss. Vi skal dessuten reise bort på hyttetur, mannen min og jeg, og foreldrene mine skal ha ungene hos oss fra lørdag til søndag. Og de er i allefall ANTI-Halloween! Så mine unger har kanskje gått glipp av noe ved å ha så kjipe foreldre som de har.... Men håper vi veier opp for det med andre ting ;-) Og så ser jeg at du har skrevet flere ting den siste tida som jeg må lese :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adhemar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nei, du er ikke hønemor. Jeg syns det er poengløst å ha med en 3 åring på Halloween tur -) Nå syns jeg samtidig det er poengløst med Halloween i Norge i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - ingoen - Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nei, du er ikke hønemor. Jeg syns det er poengløst å ha med en 3 åring på Halloween tur -) Nå syns jeg samtidig det er poengløst med Halloween i Norge i det hele tatt. Vi går ikke Halloween - men vi går Lucia og julebukk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hos oss er det vel stort sett skolebarn som har gått halloween, ikke de minste. Mine barn har aldri gått halloween, men eldstemann og et par kamerater pleide å luske rundt å skremme de som gikk halloween :-) Regner med at vi låser døra og slår av utelysene, og står over hele greia i år også. Halloween er en koselig skikk, synes jeg, og her i strøket synes barna langt mer opptatt av kostymene og evt. pyntingen enn Av godteriet. Men det å gå rundt å ringe på er selvfølgelig en viktig del av det hele - og godteriet også :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.