adhemar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Halloween er en koselig skikk, synes jeg, og her i strøket synes barna langt mer opptatt av kostymene og evt. pyntingen enn Av godteriet. Men det å gå rundt å ringe på er selvfølgelig en viktig del av det hele - og godteriet også :-). Jeg tror det er veldig avhengig av å bo et sted hvor mesteparten gjør det, og alle kjenner alle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Akkurat det tror jeg man må gjøre en vurdering på for hvert enkelt barn. Vår minste syntes det var kjempemorsomt å være ute å gå "trick or treating" da han var 3. Men han var ikke redd, og vi voksne var naturligvis med. Andre 3-åringer synes det bare er kjempeskummelt, og da mener jeg de bør slippe. Gå heller julebukk i romjula 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.