Gå til innhold

Små barn og halloween

Gjest Redd nissen han

Anbefalte innlegg

Halloween er en koselig skikk, synes jeg, og her i strøket synes barna langt mer opptatt av kostymene og evt. pyntingen enn Av godteriet. Men det å gå rundt å ringe på er selvfølgelig en viktig del av det hele - og godteriet også :-).

Jeg tror det er veldig avhengig av å bo et sted hvor mesteparten gjør det, og alle kjenner alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det tror jeg man må gjøre en vurdering på for hvert enkelt barn.

Vår minste syntes det var kjempemorsomt å være ute å gå "trick or treating" da han var 3. Men han var ikke redd, og vi voksne var naturligvis med.

Andre 3-åringer synes det bare er kjempeskummelt, og da mener jeg de bør slippe. Gå heller julebukk i romjula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...