florista Skrevet 27. oktober 2011 Skrevet 27. oktober 2011 Har lest at man skal vise forsiktighet ved bruk av seroquel når en i familien, eller en selv, har hatt blodpropp. Jeg har hatt lungeemboli. Bør jeg ikke bruke seroquel da? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. oktober 2011 Skrevet 28. oktober 2011 Det er utrolig mange lignende medisiner som har samme advarsel. Skal en da ikke behandle de som trenger slik behandling? 0 Siter
florista Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Skrevet 28. oktober 2011 Det er utrolig mange lignende medisiner som har samme advarsel. Skal en da ikke behandle de som trenger slik behandling? Det vet jeg ikke. Måten du stiller spørsmålet på skjønner jeg at man skal behandle. Du skriver at utrolig mange har en advarsel om dette. Jeg gikk på p-piller og etter 3 uker på de fikk jeg lungeemboli. Derfor lurte jeg på om jeg er mer utsatt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.