morsan Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 ''basert på det du skrev der om å "snakke om vårt verdisett" så så jeg for meg et øyeblikk der at dere med stor tydelighet og selvtilfredshet forklarte barna hvorfor man ikke kan kjøpe gjenstand X, mens de folka i nr 2B derimot.... '' Hehe, nå er ikke akkurat verdiene våre bygget på prinsippet "se hvor smarte og flinke vi er, i motsetning til de idiotene i 2B ...." Så det er ikke helt sånn det foregår. Men når ungene kommer og vil ha det ene eller det andre fordi en de kjenner har fått det, så hender det vi benytter anledningen til å diskutere med dem, ja.Uten at naboen i 2B nødvendigvis blir nevnt en gang. Men jeg skjønner assosiasjonen du fikk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma til noen barn Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hva skal en 6-åring med mobil i det hele tatt? Yngstemann her i huset er 8 år og har ikke mobil, og ikke kommer han til å få det på et par år heller. Han har ingen behov for det rett og slett. Han min elsker å holde på med Iphonen min, han spiller osv. Så hadde jeg skulle kjøpt noe til han så måtte det blitt Ipod f eks, da kan han laste ned akkurat de samme appsene som til Iphone(stort sett). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.