Gå til innhold

IPhone til 6-åring..

Gjest Spørrende i kveld

Anbefalte innlegg

''basert på det du skrev der om å "snakke om vårt verdisett" så så jeg for meg et øyeblikk der at dere med stor tydelighet og selvtilfredshet forklarte barna hvorfor man ikke kan kjøpe gjenstand X, mens de folka i nr 2B derimot.... ''

Hehe, nå er ikke akkurat verdiene våre bygget på prinsippet "se hvor smarte og flinke vi er, i motsetning til de idiotene i 2B ...." ;) Så det er ikke helt sånn det foregår.

Men når ungene kommer og vil ha det ene eller det andre fordi en de kjenner har fått det, så hender det vi benytter anledningen til å diskutere med dem, ja.Uten at naboen i 2B nødvendigvis blir nevnt en gang.

Men jeg skjønner assosiasjonen du fikk ;)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• PieLill

4

• Sør

3

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mamma til noen barn

Hva skal en 6-åring med mobil i det hele tatt?

Yngstemann her i huset er 8 år og har ikke mobil, og ikke kommer han til å få det på et par år heller. Han har ingen behov for det rett og slett.

Han min elsker å holde på med Iphonen min, han spiller osv. Så hadde jeg skulle kjøpt noe til han så måtte det blitt Ipod f eks, da kan han laste ned akkurat de samme appsene som til Iphone(stort sett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...