Gå til innhold

gutt som lurer?


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg er en gutt som nettopp har fylt 12 år og som har begynt å tisse på meg, detskjer både dag og natt og har vart i ca. tre mnd. jeg har vært på sykehus til utredning og til flere spesialister uten å finne svar men ingen ting har kommet fram av årsaker. Alle prøver er fine og ingen feiler er merket. Problemet er hva jeg skal gjøre praktisk slik at jeg ikke går med våte klær hele døgnet. Min mor lurer også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Audhild

Du burde kanskje vurdere å begynne å bruke bleier hvis dette problemet vedvarer.

Ellers vil jeg anbefale deg å innføre faste dotider slik at du for en viss rutine på dette.

Jeg har en personlig mening om at det er bedre å ha på seg bleier enn å gå rundt med våte klær. Uansett om kommer til å være ubehagelig for deg å bruke bleier vil jeg nok tenke meg at det vil være den beste løsningen på ditt problem slik det står idag. Jeg håper for din del at problemet ikke vedvarer så mye lengre, slik at du kan slippe å ta eventuelle stillinger om hvordan problemet håndteres fra din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en 12 år gammel gutt oppe så sent som kl 22.45 på en ukedag?

Lurer litt på om det ikke er noen som har en litt spesiell interesse som har skrevet dette jeg?

Jeg tror svaret du ønsker å høre er: Det er nok best at du bruker bleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Harket, uroterapeut

Til anonymous. Kanskje er det en uroterapeut du kan henvises til dersom det finnes der du bor.

Det kan være aktuellt med blæretrening. Dvs et ganske tøft opplegg med faste dotider hver 2 time.Men det må være en grundig gjennomgang av problemene for å være sikker på at det ikke er andre årsaker som ligger bak. De som har utredet deg har vel sagt noe om videre vurderinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...