Gjest nattemor Skrevet 29. oktober 2011 Skrevet 29. oktober 2011 hei jeg er enn jente på 21 år . i de siste har jeg vert veldig plaget me brekninger spesielt under tannpuss, da brekker jeg meg hele tiden til jeg nesten spyr. og ofte under trening og begynner jeg å brekke meg. så jeg må stoppe opp for å ikke spy. og ofte når jeg barre skal si noe begynner jeg og å brekke meg. hva skyldes dette? 0 Siter
Gjest Parasensible Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har selv vært plaget med lignende til tider. Men det har gått over etter noen måneder. Jeg tror det er en slags angst. 0 Siter
Gjest Parasensible Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har selv vært plaget med lignende til tider. Men det har gått over etter noen måneder. Jeg tror det er en slags angst. Grunnen til att jeg tror det er en slags angst, er att man blir overfokusert på hvor sensitiv man er når det gjelder brekninger, slik att man blir så var, att man spenner seg, og dermed brekker seg. 0 Siter
miakami Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 jeg hadde det slik da jeg brukte lamictal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.