Gå til innhold

Fluanxol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har seponert fluanxol? Erfaringer?

Skrevet

Har prøvd, men blir mer deprimert igjen. Bruker de for depresjon.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Utholdenhet, stabilitet og fornuftstyrt adferd gir den beste behandlingseffekten :-)

Skrevet

Utholdenhet, stabilitet og fornuftstyrt adferd gir den beste behandlingseffekten :-)

Har et prosjekt gående med min psykolog om å ta tankekjør med øvelser i hverdagen. Det hadde gitt en boost for selvfølelsen å få det til.

Skrevet

Har prøvd, men blir mer deprimert igjen. Bruker de for depresjon.

Bruker de for tankekjør og galloperende tankevirksomhet. Håper på å klare meg uten jeg da. Bruker du noe annet mot dep?

Skrevet

Bruker de for tankekjør og galloperende tankevirksomhet. Håper på å klare meg uten jeg da. Bruker du noe annet mot dep?

Jeg bruker også fluoksetin og wellbutrin.

Skrevet

Jeg bruker også fluoksetin og wellbutrin.

Bruker cipralex og wellbutrin mot dep. Tør ikke seponere det!

Gjest Parasensible
Skrevet

I gamle dager, fikk mange fluanxol for angst. Også jeg, i det henseende virker den slett ikke. Tar du for det, er det uproblematisk å slutte.

Tar du den for psykose, så vil seponering uten erstattning av annet være svært så dumt.

Er du ett grensetilfelle så vet jeg ikke. Tankekjør kan være så mangt.

Uansett jeg ville aldri tatt gammeldagse antipsykotika, da jeg har sett hvordan man kan bli av dem, og selv gått på de.

Skrevet

I gamle dager, fikk mange fluanxol for angst. Også jeg, i det henseende virker den slett ikke. Tar du for det, er det uproblematisk å slutte.

Tar du den for psykose, så vil seponering uten erstattning av annet være svært så dumt.

Er du ett grensetilfelle så vet jeg ikke. Tankekjør kan være så mangt.

Uansett jeg ville aldri tatt gammeldagse antipsykotika, da jeg har sett hvordan man kan bli av dem, og selv gått på de.

Takk for svar. Hvis treningen ikke går begynner jeg på fluanxol igjen. Stod på Zyprexa en kort periode. Rene h..... Men det tilhører vel også de nyere AP.

Gjest parasensible
Skrevet

Takk for svar. Hvis treningen ikke går begynner jeg på fluanxol igjen. Stod på Zyprexa en kort periode. Rene h..... Men det tilhører vel også de nyere AP.

Det varierer sikkert fra person til person. Jeg synes zyprexa er veldig behagelig. Det jeg tenkte på med fluanxol og slike gamle er risken for tardive dyskenieser. Det er ganske fælt å se mennesker som har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...