Gondor Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Er det noen her inne som har seponert fluanxol? Erfaringer? 0 Siter
Gjest meg234 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Har prøvd, men blir mer deprimert igjen. Bruker de for depresjon. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Utholdenhet, stabilitet og fornuftstyrt adferd gir den beste behandlingseffekten :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 Utholdenhet, stabilitet og fornuftstyrt adferd gir den beste behandlingseffekten :-) Har et prosjekt gående med min psykolog om å ta tankekjør med øvelser i hverdagen. Det hadde gitt en boost for selvfølelsen å få det til. 0 Siter
Gondor Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 Har prøvd, men blir mer deprimert igjen. Bruker de for depresjon. Bruker de for tankekjør og galloperende tankevirksomhet. Håper på å klare meg uten jeg da. Bruker du noe annet mot dep? 0 Siter
Gjest meg234 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Bruker de for tankekjør og galloperende tankevirksomhet. Håper på å klare meg uten jeg da. Bruker du noe annet mot dep? Jeg bruker også fluoksetin og wellbutrin. 0 Siter
Gondor Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 Jeg bruker også fluoksetin og wellbutrin. Bruker cipralex og wellbutrin mot dep. Tør ikke seponere det! 0 Siter
Gjest Parasensible Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 I gamle dager, fikk mange fluanxol for angst. Også jeg, i det henseende virker den slett ikke. Tar du for det, er det uproblematisk å slutte. Tar du den for psykose, så vil seponering uten erstattning av annet være svært så dumt. Er du ett grensetilfelle så vet jeg ikke. Tankekjør kan være så mangt. Uansett jeg ville aldri tatt gammeldagse antipsykotika, da jeg har sett hvordan man kan bli av dem, og selv gått på de. 0 Siter
Gondor Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 I gamle dager, fikk mange fluanxol for angst. Også jeg, i det henseende virker den slett ikke. Tar du for det, er det uproblematisk å slutte. Tar du den for psykose, så vil seponering uten erstattning av annet være svært så dumt. Er du ett grensetilfelle så vet jeg ikke. Tankekjør kan være så mangt. Uansett jeg ville aldri tatt gammeldagse antipsykotika, da jeg har sett hvordan man kan bli av dem, og selv gått på de. Takk for svar. Hvis treningen ikke går begynner jeg på fluanxol igjen. Stod på Zyprexa en kort periode. Rene h..... Men det tilhører vel også de nyere AP. 0 Siter
Gjest parasensible Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Takk for svar. Hvis treningen ikke går begynner jeg på fluanxol igjen. Stod på Zyprexa en kort periode. Rene h..... Men det tilhører vel også de nyere AP. Det varierer sikkert fra person til person. Jeg synes zyprexa er veldig behagelig. Det jeg tenkte på med fluanxol og slike gamle er risken for tardive dyskenieser. Det er ganske fælt å se mennesker som har det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.