Gjest Ladytron Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Takk for svaret ditt angående hvordan klare å starte dagen istedenfor å bli liggende i sengen. Nå har jeg klart å stå opp før kl 08.00 i halvannen uke. Har lagt meg til en fast morgenrutine med frokost, kaffe, spill eller tv-serier, før jeg går i gang med studiene innen klokken passerer 09.00. Når jeg gjør noe lystbetont så er det faktisk litt motiverende å stå opp. Har gradvis merket at det å oppleve noe som lystbetont har økt litt fra dag til dag også. Så nå blir vel morgentrening det neste jeg bør klare å få til. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 :-) Lykke til videre! 0 Siter
miakami Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 hvordan klarer du stå opp og ikke bli liggende i senga??? 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 hvordan klarer du stå opp og ikke bli liggende i senga??? Prøver å tenke positivt, at det kommer til å bli ok å stå opp siden jeg skal gjøre noe som er lystbetont. Etter en tid med det så er det ikke så vanskelig å fortsette med de andre tingene som må gjøres også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.