Gjest prust Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Glemte å spørre deg om du mener din datter blir utestengt? Ja, jeg tror hun blir litt utestengt. Så det veldig tydelig på den korturen hun var på i høst, da var hun femte hjul på vogna. De andre prater om mote og musikk og shopping (de er altså ti år) - og hvisker og tisker seg i mellom.... Men jeg forstår jo at jenta mi er litt vanskelig å forholde seg til, så jeg ser jo dette fra begge sider. Men nå skal jeg hjem og sjekke forholdene, og jeg håper jenta mi har hatt et par koselige timer sammen med hun som ble med hjem. De to var som erteris i 1.-4 klasse, men i høst har de omtrent ikke vært sammen. Jenta mi vil gjerne være med henne, men hun har fått ei annen bestevenninne.... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ja, jeg tror hun blir litt utestengt. Så det veldig tydelig på den korturen hun var på i høst, da var hun femte hjul på vogna. De andre prater om mote og musikk og shopping (de er altså ti år) - og hvisker og tisker seg i mellom.... Men jeg forstår jo at jenta mi er litt vanskelig å forholde seg til, så jeg ser jo dette fra begge sider. Men nå skal jeg hjem og sjekke forholdene, og jeg håper jenta mi har hatt et par koselige timer sammen med hun som ble med hjem. De to var som erteris i 1.-4 klasse, men i høst har de omtrent ikke vært sammen. Jenta mi vil gjerne være med henne, men hun har fått ei annen bestevenninne.... :-( Men det høres jo også ut som hun setter selv utenfor også ved f.eks å sykle fra de andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.