Gå til innhold

Utestengelse og proteksjonisme

Gjest solidarisk?

Anbefalte innlegg

Glemte å spørre deg om du mener din datter blir utestengt?

Ja, jeg tror hun blir litt utestengt. Så det veldig tydelig på den korturen hun var på i høst, da var hun femte hjul på vogna. De andre prater om mote og musikk og shopping (de er altså ti år) - og hvisker og tisker seg i mellom....

Men jeg forstår jo at jenta mi er litt vanskelig å forholde seg til, så jeg ser jo dette fra begge sider.

Men nå skal jeg hjem og sjekke forholdene, og jeg håper jenta mi har hatt et par koselige timer sammen med hun som ble med hjem. De to var som erteris i 1.-4 klasse, men i høst har de omtrent ikke vært sammen. Jenta mi vil gjerne være med henne, men hun har fått ei annen bestevenninne.... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

18

• Lillemus

8

• Vinterdugg

7

• mariaflyfly

5

Gjest Nickløsheletida

Ja, jeg tror hun blir litt utestengt. Så det veldig tydelig på den korturen hun var på i høst, da var hun femte hjul på vogna. De andre prater om mote og musikk og shopping (de er altså ti år) - og hvisker og tisker seg i mellom....

Men jeg forstår jo at jenta mi er litt vanskelig å forholde seg til, så jeg ser jo dette fra begge sider.

Men nå skal jeg hjem og sjekke forholdene, og jeg håper jenta mi har hatt et par koselige timer sammen med hun som ble med hjem. De to var som erteris i 1.-4 klasse, men i høst har de omtrent ikke vært sammen. Jenta mi vil gjerne være med henne, men hun har fått ei annen bestevenninne.... :-(

Men det høres jo også ut som hun setter selv utenfor også ved f.eks å sykle fra de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...