Gå til innhold

Gravid ved sæd på fingrer

Anbefalte innlegg

Gjest Gal mamma
Skrevet

Hei Mannen og meg fant endelig ut i dag at vi venter barn nummer to. Gleden var stor, da vi har prøvd en stund. Men nå har gleden snudd til gal bekymring. For 4 uker siden, etter en fest, begynte vi å kose oss sammen med ett godt vennepar. Den andre mannlige deltakeren, fikk utløsning på seg selv, reiste seg for å tørke det bort, før han kom tilbake å fingret meg. Han penetrerte meg ikke. Kun min mann. Det går vel ikke ann, bli gravid selv om han har hatt litt sæd på fingrene? Nå er jeg veldig redd for at jeg skal bekymre meg for dette resten av svangerskapet. Evnt. må ta test av fostervann for å roe meg ned. Takker veldig for svar.

Skrevet

Jo, det går an. Det skal riktignok godt gjøres, men er aldeles ikke umulig.

Skrevet

Slapp av! Det er din mann som er faren. Garantert. Dersom du skulle blitt gravid av at han fingret seg så måtte han hatt en bra "klatt" med helt fersk sæd på fingrene og det hadde han ikke siden han hadde vært ute og tørket fingrene først. Ingen fare.

Skrevet

Det skal utrolig mye til, men det går an ja.

Men hvis han tørket av seg først er vel sannsynligheten betraktelig lavere, skulle jeg tro. En venninnes mann fikk høre at han praktisk talt var steril fordi han bare hadde 4 millioner sperm per milliliter sæd....

Skrevet

Det er 99,9999999999999999% sjanse for at mannen din er faren. Ikke tenk noe mer på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...