Gå til innhold

Aggresjon - deppa

Gjest jenta som lurer i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest jenta som lurer i kveld
Skrevet

Jeg har i flere mnd vært rimelig deppa, tidvis mye selvmordstanker. Jeg har ikke følt meg "normal" siden i vår. Problemet er at jeg er fryktelig aggressiv.. liker det ikke, så tok det opp med fastlegen i mars hvor han mente Zyprexa(ble satt på 5mg) kunne hjelpe til på dette..

Nå synes jeg at jeg har gitt det nok sjanse så jeg vil ta det opp med legen på nytt.. (pga. endte opp uten virkning på dette og 20kg "ekstra last")

Har en Bipolar Lidelse - har prøvd diverse antidepressiva opp igjennom - siste var Wellbutrin 300mg(uten virkning)

Cipralex/Cipramil kan jeg ikke stå på pga at jeg svitsjer til hypomani/mani

Har du noen tips på depresjonen OG aggresjonen - kan aggresjonen være en del av depresjonen jeg er inni??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...