Gå til innhold

Sykt barn?

basa

Anbefalte innlegg

Har nok en gang sendt ungen av sted med vondt... Har gjort det før, og det har gått bra. Har også vært hjemme, men blir raskt frisk når 1. time er slutt...

H*n er ikke lett å få i tale om ting som er plagsomme/vanskelige. Er godt likt blant barn jeg kjenner, men det kan jo ligge noe mere bak. Men det er jo ikke moro å sende et gråtende barn ut døra uansett - har følge med eldre søsken som passer på da.

Noen tips til hva vi kan gjøre med dette? Kjenner meg så rådløs... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags vondt er det snakk om?

Først; legetime for å sjekke om det faktisk er noe fysisk i veien med barnet. Nr to; jeg skjønner det er vanskelig, men du må få barnet til å snakke om det som er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...