Gå til innhold

Virker dette troverdig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen ble jeg oppmerksom på et skriveri på et nettsted ved navn www.freak.no. Det var en artikkel som omhandlet tvangsinnleggelse av en angivelig psykotisk person. Psykosen anses som en såkalt "rusutløst psykose" blant fagkyndige innen psykiatrien. Jeg legger ved en direktelink til artikkelen, eller hva man n måtte kalle det: http://freak.no/forum/showthread.php?t=202712 Det jeg lurer på er om dette i det hele tatt kan ha et lite snev av sannhet i seg? Det later til at en del av leserne går fem på, uten noen videre refleksjon over hvor langt vi er kommet her i Norge innen helsevesenet osv. Derfor mener jeg at en fagmann burde uttale seg om artikkelen ettersom mange som kan ha bruk for hjelp med egen - eller andres psykiske helse gjerne vil få kalde føtter i forhold til det å oppsøke profesjonell hjelp ved behov for dette. Dette virker meget lite gunstig i mine øyne. Jeg hadde satt voldsomt stor pris på om du kunne ha uttalt deg om denne saken og det er jeg sikker på at mange andre også vil gjøre.

Skrevet

Dette er jo bare ren sprøyt. At han har vært innlagt er meget mulig sant, men "månedsvis bak murene under tvang" er bare tull og vas.

Han har klaget til kontrollkommisjonen uten å komme noe sted. Skal man begynne å motargumentere og ta alle slike kamper kan man jo holde på til man er 90. La vedkommende hygge seg med sitt eventyr.

Gjest Bipolar58
Skrevet

Høres helt "vanlig ut" synes nå jeg da.Ikke i Oslo,kanskje men i en anne større eller mindre by.

Første gangen jeg har hørt om cannabis fremprovosert psykose.

Fikk du til slutt uføretrygd,eller var ikke det målet?

Har du sluttet å spille gitar?

Virker på meg som psykiatrien har tatt knekken på enda en kunstner.

Neste gang,bør du kanskje tenke på heller å bruke alkohol,enn hasj?

Skrevet

''Her om dagen ble jeg oppmerksom på et skriveri på et nettsted ved navn www.freak.no. Det var en artikkel som omhandlet tvangsinnleggelse av en angivelig psykotisk person. Psykosen anses som en såkalt "rusutløst psykose" blant fagkyndige innen psykiatrien. Jeg legger ved en direktelink til artikkelen, eller hva man n måtte kalle det: http://freak.no/forum/showthread.php?t=202712 Det jeg lurer på er om dette i det hele tatt kan ha et lite snev av sannhet i seg? Det later til at en del av leserne går fem på, uten noen videre refleksjon over hvor langt vi er kommet her i Norge innen helsevesenet osv. Derfor mener jeg at en fagmann burde uttale seg om artikkelen ettersom mange som kan ha bruk for hjelp med egen - eller andres psykiske helse gjerne vil få kalde føtter i forhold til det å oppsøke profesjonell hjelp ved behov for dette. Dette virker meget lite gunstig i mine øyne. Jeg hadde satt voldsomt stor pris på om du kunne ha uttalt deg om denne saken og det er jeg sikker på at mange andre også vil gjøre.''

Nei, dette virker ikke troverdig. Her tror jeg vi bare har blitt fortalt en del av sannheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...