Gå til innhold

Har du play station?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har sosial angst blir det mange lange kvelder og helger på meg. Er i perioder veldig lei av tv og lurer nå på om jeg skal anskaffe meg play station. Kanskje blir det bare ståendes som tredemølla mi... men kan dette være en god i de for å fordrive tiden i stedet for å sitte å gruble? I barndommen var det mamma som spillte mest på Nintendoen min og jeg brydde meg ikke så mye, men bilspill og super Mario kan da vel være kjekt?

Gjest ønskemitt
Skrevet

Har ikke det, men om jeg skulle ha kjøpt det vil jeg ha sånne spill hvor jeg enten kan trene (danse på en matte og samle poeng, f.eks.) eller lære noe nyttig.

Skrevet

Har ikke det, men om jeg skulle ha kjøpt det vil jeg ha sånne spill hvor jeg enten kan trene (danse på en matte og samle poeng, f.eks.) eller lære noe nyttig.

Prøvde dansematte en gang, men greide absolutt ikke følge med. Men Buzz er gøy. Da kan en sitte å svare på spørsmål...

Skrevet

dersom du vil spille mario, så må du ha en nintendomaskin, enten wii, ds, eller annen variant.

playstation har litt mer andre spill, her ble det spilt veldig mye på wii når den kom i hus, men nå er det stort sett bare svigermor som maser om å få spille golf når hun er på besøk, så da spiller vi bare fordi hun så absolutt . stort sett spiller jeg mest på ipad og ds, men det er oftest enten når gubben skal se sport eller når jeg har behov for å være i min egen lille boble en stund

Gjest fruitcake
Skrevet

Kan anbefale å spille ja :) Det er definitivt bedre å bli opphengt i spilling enn å sitte å gruble/kjede seg om du har mye tid til overs. Det er jo faktisk bra for hjernen og den psykiske helse. Som voksen får man også "lekt" litt. :-)

Kanskje du også skulle forsøke å spille sammen med noen en gang i blant? Da får du jo også bearbeidet den sosiale angsten litt, og dekket litt sosialt behov ved siden av?

Det finnes flere alternativer på markedet enn Play Station også, om det skulle være interessant. Det finnes både store og små konsoller på markedet fra Nintendo, Microsoft, Sony + spill på pc etc. Du vet nok best hva du foretrekker, ellers kan du jo prøve før du kjøper.

Det finnes også mye brukt på markedet.

Gjest fruitcake
Skrevet

Kan anbefale å spille ja :) Det er definitivt bedre å bli opphengt i spilling enn å sitte å gruble/kjede seg om du har mye tid til overs. Det er jo faktisk bra for hjernen og den psykiske helse. Som voksen får man også "lekt" litt. :-)

Kanskje du også skulle forsøke å spille sammen med noen en gang i blant? Da får du jo også bearbeidet den sosiale angsten litt, og dekket litt sosialt behov ved siden av?

Det finnes flere alternativer på markedet enn Play Station også, om det skulle være interessant. Det finnes både store og små konsoller på markedet fra Nintendo, Microsoft, Sony + spill på pc etc. Du vet nok best hva du foretrekker, ellers kan du jo prøve før du kjøper.

Det finnes også mye brukt på markedet.

Glemte visst å svare på spørsmålet her: Nei, jeg har ikke playstation. Men planlegger å kjøpe etterhvert :)

Ifa-pastillen
Skrevet

PS3. Nintendo Wii. xbox360.

Tre konsoller, og maaaaaaaaaaaange spill til alle tre.

Absolutt å anbefale å begynne å spille, og mange ulike gøye spill.

Alt fra engasjerende mysteri-trykk og klikk spill, til actionspill, danse-trenespill, rollespill, plattformspill.

Du får ikke tid til å gruble, timene flyr :) Det er en garanti :)

Skrevet

PS3. Nintendo Wii. xbox360.

Tre konsoller, og maaaaaaaaaaaange spill til alle tre.

Absolutt å anbefale å begynne å spille, og mange ulike gøye spill.

Alt fra engasjerende mysteri-trykk og klikk spill, til actionspill, danse-trenespill, rollespill, plattformspill.

Du får ikke tid til å gruble, timene flyr :) Det er en garanti :)

Høres bra ut :-) Tror jeg skal invistere i Nintendo og bli spillenerd... Får en buzz på Nintendo?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...