Persille1365381127 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Knask eller knep? Jeg gikk for knep alle gangene! Og av omtrent 25 barn som var innom fikk jeg to klyp i rumpa, ellers ingen knep... Skuffende, og gledelig Men så fikk de knask etterpå også. Og de to som hadde forberedt et rumpeklyp holdt på å fnise seg ihjel da de skulle knepe, gitt! Og moren klappet i hendene og sa "endelig noen som sa knep, dette har vi gledet oss til!" Munken som satt ved bålet utenfor nabohuset så seg nødt til å velge knask hver eneste gang, han var jo i mindretall - og ganske gammel, så han turte ikke annet. Jentene fniste like mye hos ham Det er åpenbart ikke så stor kultur for å være ufine i nabolaget her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menna Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 What?? Er ikke det lite PK?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccolina Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg spurte ikke jeg da, men lurte fælt på hva som ville skjedd om vi ikke ga knask.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Mine kilte dem som sa knep, og syns det var minst like gøy som å få knask ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 What?? Er ikke det lite PK?? Sikkert. Men veldig moro også Det er stort sett bare små barn her da (under ti år), og de var jo superspente på om noen ville velge knep. Så da de endelig fikk dele ut et rumpeklyp var det stor stas 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjalala Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hahaha, da skjønner jeg bedre hvorfor mikromonsteret på utsiden av døra mi ropte: "Knask eller ROMPEHØL!!!" det er tydeligvis noe han hadde misforstått, men vi fikk i hvertfall en god og lang latter :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvert år prøver jeg meg på følgende overfor minst én gruppering som kommer på døra: Barna: Knask eller knep? Jeg: Knep! De fleste blir helt stumme og aner ikke hva de skal si :-) Og så får de godteri, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Hvert år prøver jeg meg på følgende overfor minst én gruppering som kommer på døra: Barna: Knask eller knep? Jeg: Knep! De fleste blir helt stumme og aner ikke hva de skal si :-) Og så får de godteri, da. Det er litt sånn det foregår her også Så jeg ble litt overrasket over at noen hadde et rumpeklyp på lager, men synes også det var veldig moro at de faktisk hadde klekket ut noe. Og det var jo ikke akkurat som om de snek seg innpå, det var litt styr med å komme rundt meg på trappen (jeg snudde meg jo selvfølgelig da den ene gikk bak meg), i tillegg til at jeg sto lent mot rekkverket og hadde på så lang jakke at de ikke kom til uten å måtte streve litt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er litt sånn det foregår her også Så jeg ble litt overrasket over at noen hadde et rumpeklyp på lager, men synes også det var veldig moro at de faktisk hadde klekket ut noe. Og det var jo ikke akkurat som om de snek seg innpå, det var litt styr med å komme rundt meg på trappen (jeg snudde meg jo selvfølgelig da den ene gikk bak meg), i tillegg til at jeg sto lent mot rekkverket og hadde på så lang jakke at de ikke kom til uten å måtte streve litt Ja, den var original! Husker den gangen junior begynte å gå Halloween. Vi diskuterte litt hva som kunne være passende knep, og kom til at man f eks kunne legge fra seg en kongle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja, den var original! Husker den gangen junior begynte å gå Halloween. Vi diskuterte litt hva som kunne være passende knep, og kom til at man f eks kunne legge fra seg en kongle. Vi diskuterte også hvilke knep man kunne finne på, og vi snakket om å f.eks snu utekosten eller dørmatta oppned *kniiiiiiiiis* :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Ja, den var original! Husker den gangen junior begynte å gå Halloween. Vi diskuterte litt hva som kunne være passende knep, og kom til at man f eks kunne legge fra seg en kongle. Legge fra seg en kongle du... Ja, da hadde jeg følt meg knepet mot altså! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Legge fra seg en kongle du... Ja, da hadde jeg følt meg knepet mot altså! ''Legge fra seg en kongle du... Ja, da hadde jeg følt meg knepet mot altså! :p'' Jeg ville gjerne hatt en kongle - jeg har en skål med kongler stående til pynt i gangen, da hadde jeg fått litt påfyll der. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 ''Legge fra seg en kongle du... Ja, da hadde jeg følt meg knepet mot altså! :p'' Jeg ville gjerne hatt en kongle - jeg har en skål med kongler stående til pynt i gangen, da hadde jeg fått litt påfyll der. ) Da hadde det jo ikke funket på deg. Du hadde fått kosten din snudd på hodet i stedet Ref. svaret fra cizz 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Legge fra seg en kongle du... Ja, da hadde jeg følt meg knepet mot altså! Ja, det er skikkelig slemt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Vi diskuterte også hvilke knep man kunne finne på, og vi snakket om å f.eks snu utekosten eller dørmatta oppned *kniiiiiiiiis* :-) ooo - vovet! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.