Gå til innhold

Jeg valgte knep!

Persille1365381127

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Knask eller knep? Jeg gikk for knep alle gangene!

Og av omtrent 25 barn som var innom fikk jeg to klyp i rumpa, ellers ingen knep...

Skuffende, og gledelig :)

Men så fikk de knask etterpå også. Og de to som hadde forberedt et rumpeklyp holdt på å fnise seg ihjel da de skulle knepe, gitt! Og moren klappet i hendene og sa "endelig noen som sa knep, dette har vi gledet oss til!"

Munken som satt ved bålet utenfor nabohuset så seg nødt til å velge knask hver eneste gang, han var jo i mindretall - og ganske gammel, så han turte ikke annet. Jentene fniste like mye hos ham :P

Det er åpenbart ikke så stor kultur for å være ufine i nabolaget her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

What?? Er ikke det lite PK??

:)

Sikkert. Men veldig moro også ;)

Det er stort sett bare små barn her da (under ti år), og de var jo superspente på om noen ville velge knep. Så da de endelig fikk dele ut et rumpeklyp var det stor stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, da skjønner jeg bedre hvorfor mikromonsteret på utsiden av døra mi ropte: "Knask eller ROMPEHØL!!!" det er tydeligvis noe han hadde misforstått, men vi fikk i hvertfall en god og lang latter :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvert år prøver jeg meg på følgende overfor minst én gruppering som kommer på døra:

Barna: Knask eller knep?

Jeg: Knep!

De fleste blir helt stumme og aner ikke hva de skal si :-) Og så får de godteri, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Hvert år prøver jeg meg på følgende overfor minst én gruppering som kommer på døra:

Barna: Knask eller knep?

Jeg: Knep!

De fleste blir helt stumme og aner ikke hva de skal si :-) Og så får de godteri, da.

Det er litt sånn det foregår her også :P

Så jeg ble litt overrasket over at noen hadde et rumpeklyp på lager, men synes også det var veldig moro at de faktisk hadde klekket ut noe.

Og det var jo ikke akkurat som om de snek seg innpå, det var litt styr med å komme rundt meg på trappen (jeg snudde meg jo selvfølgelig da den ene gikk bak meg), i tillegg til at jeg sto lent mot rekkverket og hadde på så lang jakke at de ikke kom til uten å måtte streve litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sånn det foregår her også :P

Så jeg ble litt overrasket over at noen hadde et rumpeklyp på lager, men synes også det var veldig moro at de faktisk hadde klekket ut noe.

Og det var jo ikke akkurat som om de snek seg innpå, det var litt styr med å komme rundt meg på trappen (jeg snudde meg jo selvfølgelig da den ene gikk bak meg), i tillegg til at jeg sto lent mot rekkverket og hadde på så lang jakke at de ikke kom til uten å måtte streve litt :P

Ja, den var original!

Husker den gangen junior begynte å gå Halloween. Vi diskuterte litt hva som kunne være passende knep, og kom til at man f eks kunne legge fra seg en kongle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var original!

Husker den gangen junior begynte å gå Halloween. Vi diskuterte litt hva som kunne være passende knep, og kom til at man f eks kunne legge fra seg en kongle.

Vi diskuterte også hvilke knep man kunne finne på, og vi snakket om å f.eks snu utekosten eller dørmatta oppned *kniiiiiiiiis* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Ja, den var original!

Legge fra seg en kongle du... Ja, da hadde jeg følt meg knepet mot altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge fra seg en kongle du... Ja, da hadde jeg følt meg knepet mot altså! :P

''Legge fra seg en kongle du... Ja, da hadde jeg følt meg knepet mot altså! :p''

Jeg ville gjerne hatt en kongle - jeg har en skål med kongler stående til pynt i gangen, da hadde jeg fått litt påfyll der. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

''Legge fra seg en kongle du... Ja, da hadde jeg følt meg knepet mot altså! :p''

Jeg ville gjerne hatt en kongle - jeg har en skål med kongler stående til pynt i gangen, da hadde jeg fått litt påfyll der. :o)

Da hadde det jo ikke funket på deg. Du hadde fått kosten din snudd på hodet i stedet :P

Ref. svaret fra cizz ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi diskuterte også hvilke knep man kunne finne på, og vi snakket om å f.eks snu utekosten eller dørmatta oppned *kniiiiiiiiis* :-)

ooo - vovet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...