rose23 Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Går i ny terapi tilpasset ustabil personlighetsforstyrrelse... Og tar meg selv nå i å tenke feks. Jeg har dårlig tålmodighet. Jeg har nå sittet her å bekymret meg i en halv time. Nå skal jeg gjøre noe praktisk. Kunne vært flinkere.... men tålmodigheten min er mitt svakeste punkt. Jeg prøver på en måte å se meg selv og følelsene mine utenifra og deretter forholde meg til det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Rome wasn't built in one day. Det du beskriver her er bra. Du tar de 30 minuttene på å gruble/tenke/bekymre deg, deretter avbryter du de (som regel) halve tankerekkene og gjør noe praktisk,- du handler. 0 Siter
Gjest 123809345 Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Hvilken ny type behandling er det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Ja, du gjør helt klart det rette. Dette er et meget bra og konstruktivt tiltak. 0 Siter
rose23 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Skrevet 3. november 2011 Hvilken ny type behandling er det? didaktisk atferdsterapi eller noe i den duren... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 didaktisk atferdsterapi eller noe i den duren... Dialektisk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.