Gjest Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 hvilken medisin er best for å behandle depresjon som er i tillegg til shizofreni? 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Antipsykotikum.Jeg har bare erfering med trilafon.Fungerte for meg.Men mine vrangforestillinger forsvant etterhvert. 0 Siter
serenity777 Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Alle de vanlige ssri medisinene. Som feks zoloft, fontex osv. Samme som for folk som ikke er schizofrene. Viktig da er det att man medisineres mot schizofrenien stabilt også. 0 Siter
Gjest SK1234 Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Antipsykotikum.Jeg har bare erfering med trilafon.Fungerte for meg.Men mine vrangforestillinger forsvant etterhvert. heldigvis er depresjon borte etter 2 ukers bruk av Xeplion.jeg hadde litt depresjon bare i første uken.Jeg har også brukt trilafon før den var veldig sterk mo både depresjon og shizofreni symptomer,men isteden skapte kogntive svekkelse for meg og sterkt trøtthet for meg.heldigvis det er ikke slik med Xeplion. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.