Gjest det hjelper ikke å avlede oppmerksomheten Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Jeg har spurt før: Hvordan kan jeg få kontroll over overveldende følelser og gråting på jobb, når "skaden" trigges? Jeg har altså visstnok en vertikal splittelse i selvet, skam og alt helvetet som følger med det. Å flytte fokus ut eller finne et rolig sted inni meg selv hjelper ikke, det har jeg prøvd i sikkert 15 år. Nye forslag? 0 Siter
Gondor Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Jeg har holdt på med selvhjelpsprogrammer siden jeg var 12 år (da problemene mine startet) med forbigående effekt. Jeg har til og med spurt Gamle Erik selv om hjelp. Det eneste som har hjulpet meg er medisiner. Det må da finnes noe for deg og? 0 Siter
bibben Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Du ber om nye forslag. Jeg har selv hatt nytte av AP (antipsykotikum) og SS (stemningsstabiliserende) som på et vis har klart å holde tankene på rett kjøl. Det har redusert såkalt "tankekjør", vonde vrangforestillinger og katastrofetanker. Kanskje kan det være noe som du kan foreslå for din fastlege/behandler. Ønsker deg i alle fall god bedring ) 0 Siter
Gjest duken Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 ''Jeg har altså visstnok en vertikal splittelse i selvet'' Huh? Dette har jeg aldri hørt om. Hvilken inkompetent behandler har foret deg med slikt? Kunne det f eks vært horisontal istedet? Hva med høyre diagonal eller venstre diagonal? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 ''Jeg har altså visstnok en vertikal splittelse i selvet'' Huh? Dette har jeg aldri hørt om. Hvilken inkompetent behandler har foret deg med slikt? Kunne det f eks vært horisontal istedet? Hva med høyre diagonal eller venstre diagonal? Takk - jeg reagerte også på dette våset... stakkars TS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.