Gjest Tankene mine Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Når folk er innlagt får de enerom da hvis de ber om det, eller må de dele rom? Har alltid hatt enerom men er det vanlig, hvordan er det i Levanger? 0 Siter
frosken Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Dersom ikke alle rommene er enerom, så vil fordelingen avhenge av hvem som har størst behov (vurdert ut i fra medisinsk relevante kriterier) for å ha enerom. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 I Levanger får alle enerom med svært få unntak. En sjelden gang ved meget høyt belegg må vi legge to på rommet på akuttposten. 0 Siter
Gjest Tankene mine Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 I Levanger får alle enerom med svært få unntak. En sjelden gang ved meget høyt belegg må vi legge to på rommet på akuttposten. Åja. Hva er sgs? 0 Siter
Gjest Tankene mine Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 I Levanger får alle enerom med svært få unntak. En sjelden gang ved meget høyt belegg må vi legge to på rommet på akuttposten. Så godt som 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Åja. Hva er sgs? Tipper "så og si" eller noe.Jeg ville sagt ca alle eller nesten alle. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Jeg fikk en akuttplass og måtte vente til dagen etter fordi det var fullt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.