Olav Femte Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Som total panikkangst, sosial fobi, asosial - jada Xanor er effektive mot slike tilstander - at de har blitt levert til meg mellom hjemmetjenesten 1 gang i uken (Xanor Depot 3mg morgen - 3 mg ettermiddag). Som dosett. Funger bra det. Medisiner som virker for bra mot en tilstand eller tilstander - er ikke bra. Jeg - i min angst - har prøvd alle SSRI uten resultat. MAO - ikke noe virkning. Når det gjelder virkelig angst - psykriaker og leger? Da mener jeg angst GAD som varer og er totalt hemmende. Hva er behandlingen da ? Psykolog ? Hehe.....Ja jøss... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 3. november 2011 Forfatter Skrevet 3. november 2011 Glemte å si en ting: Hvis du sitter låst fast i angst - kom deg til legen/psykriateren, å be om potente legemidler. Ikke Busbar, de fleste SSRI...MAO. Bare møkka spør du meg.. 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Glemte å si en ting: Hvis du sitter låst fast i angst - kom deg til legen/psykriateren, å be om potente legemidler. Ikke Busbar, de fleste SSRI...MAO. Bare møkka spør du meg.. Har du prøvd Trilafon? Hjalp fint mot min angst. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. november 2011 Forfatter Skrevet 4. november 2011 Har du prøvd Trilafon? Hjalp fint mot min angst. Det har jeg ikke prøvd gitt...noe å prøve ? 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Det har jeg ikke prøvd gitt...noe å prøve ? Ja spør legen din. 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Tar du riktig dose medisiner og antall ganger per dag? Svarer du ja på begge har du feil medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.