Gå til innhold

Tåkesyn og utmattelse, hva er galt?

Anbefalte innlegg

Gjest Tøffeln
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 16 år, som er meget bekymret. Av og til får jeg tåkesyn som går over til og bli helt svart, og kroppen min blir nærmest lammet så jeg har ingen mulighet for å stå oppreist, eller gjøre noe som helst mens dette pågår. Kroppen bare synker sammen. Det varer ikke spesielt lenge når det kommer, men jeg er fortsatt overbevist over at dette ikke kan være normalt. Jeg har det ikke på en daglig basis, men det har kommet og gått i løpet av en periode på 2 år. Hva kan være galt?

Gjest Tøffeln
Skrevet

Blodtrykksfall, kanskje?

Kan det være noen spesiell grunn til dette?

Gjest Bipolar58
Skrevet

Kan det være noen spesiell grunn til dette?

Har du diskutert dette med dine foreldre? Kom deg til legen,du har rett til din egen fastlege!

Gjest Tøffeln
Skrevet

Har du diskutert dette med dine foreldre? Kom deg til legen,du har rett til din egen fastlege!

Får vell nesten bare ta meg en tur til legen jeg da.

Skrevet

Kan du ha migrene?

Uansett bør du ta det opp med fastlegen.

mvh

Gjest Tøffeln
Skrevet

Kan du ha migrene?

Uansett bør du ta det opp med fastlegen.

mvh

Kan være det er migrene da min far har det og det sies at det trolig er arvelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...