Gjest Tøffeln Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Hei! Jeg er en jente på 16 år, som er meget bekymret. Av og til får jeg tåkesyn som går over til og bli helt svart, og kroppen min blir nærmest lammet så jeg har ingen mulighet for å stå oppreist, eller gjøre noe som helst mens dette pågår. Kroppen bare synker sammen. Det varer ikke spesielt lenge når det kommer, men jeg er fortsatt overbevist over at dette ikke kan være normalt. Jeg har det ikke på en daglig basis, men det har kommet og gått i løpet av en periode på 2 år. Hva kan være galt? 0 Siter
Gjest Tøffeln Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Blodtrykksfall, kanskje? Kan det være noen spesiell grunn til dette? 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Kan det være noen spesiell grunn til dette? Har du diskutert dette med dine foreldre? Kom deg til legen,du har rett til din egen fastlege! 0 Siter
Gjest Tøffeln Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Har du diskutert dette med dine foreldre? Kom deg til legen,du har rett til din egen fastlege! Får vell nesten bare ta meg en tur til legen jeg da. 0 Siter
PieLill Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Kan du ha migrene? Uansett bør du ta det opp med fastlegen. mvh 0 Siter
Gjest Tøffeln Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Kan du ha migrene? Uansett bør du ta det opp med fastlegen. mvh Kan være det er migrene da min far har det og det sies at det trolig er arvelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.