jubalong70 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 ''Til info er ikke svømmehallen åpen for publikum når de har trening. I garderoben vil det være andre smågutter, deres fedre og eldre svømmere.'' Da vil jeg tro det går greit. Det er vel dermed medlemmer av svømmeklubben som er der, og ikke folk som har andre interesser. Ja, jeg tenker at det gjør det litt lettere for hønemamma'n meg og slippe minstemann 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 ''Viktigere er at de aller fleste overgripere er menn'' Ikke sant, og dette var jeg nok ikke særlig bevisst på før jeg fikk mitt første barn; en gutt. Det gikk imidlertid fort opp for meg, siden jeg fra da av mye lettere oppdaget slike saker i media o.l. ''dette var jeg nok ikke særlig bevisst på før jeg fikk mitt første barn; en gutt. Det gikk imidlertid fort opp for meg, siden jeg fra da av mye lettere oppdaget slike saker i media o.l'' Samme her! I min naivitet trodde jeg faktisk at gutter var mindre utsatt for overgrep. Jeg har vokst opp i en jentefamilie og har hele tiden lagt merke til mediesaker om overgrep på jenter. Først etter at jeg fikk en sønn la jeg skikkelig merke til mediesakene om gutter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Han trenger bare å huske på dusjsåpe og badebukse, så det skal nok gå greit. Tenker vi må prøve ut dette ''Han trenger bare å huske på dusjsåpe og badebukse,...'' Skal han ikke ta på seg klær i garderoben? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 ''Han trenger bare å huske på dusjsåpe og badebukse,...'' Skal han ikke ta på seg klær i garderoben? mvh Badelandet i nærmeste by her har felles skifteområde med låsbare båser - og så går man da til herre/damedusjene derfra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 ''Han trenger bare å huske på dusjsåpe og badebukse,...'' Skal han ikke ta på seg klær i garderoben? mvh He, he - jo, men jeg antar han klarer å huske å kle på seg før han går ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 He, he - jo, men jeg antar han klarer å huske å kle på seg før han går ut Jeg har barn av kategori: "Har du tatt på deg sokkene? La meg få se." Enkelte av dem kan fint tråkke rett i skoene og la sokkene ligge igjen i garderoben. Jeg må ha oversikt over absolutt alt som tas inn i garderoben om jeg skal være sikker på at alt kommer ut igjen. :-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 ''Han trenger bare å huske på dusjsåpe og badebukse,...'' Skal han ikke ta på seg klær i garderoben? mvh *ha ha* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 He, he - jo, men jeg antar han klarer å huske å kle på seg før han går ut Husker en gutt i klassen min på barneskolen i den aller første svømmetimen i første klasse kom ut i svømmehallen med badebukse og badehette i hånda - kliss naken! Og der satt hele klassa på en benk og ventet til alle hadde kommet. Han var nok litt stresset ffor at han var sistemann ut fra garderoben. Denne episoden ble jo husket resten av skoletiden, og for enkelte av oss selv mange-og-tredve år senere;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Husker en gutt i klassen min på barneskolen i den aller første svømmetimen i første klasse kom ut i svømmehallen med badebukse og badehette i hånda - kliss naken! Og der satt hele klassa på en benk og ventet til alle hadde kommet. Han var nok litt stresset ffor at han var sistemann ut fra garderoben. Denne episoden ble jo husket resten av skoletiden, og for enkelte av oss selv mange-og-tredve år senere;-) Ha - jeg kan en enda bedre historie - og det var en pappa som skulle ha babyen med på babysvømming, og for første gang var det han og ikke mammaen som skulle ha med babyen i garderoben. Etter en stund kom han ut i svømmehallen med babyen i badebleie, men han selv var splitter naken :-))) Tenker han var stressa! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ha - jeg kan en enda bedre historie - og det var en pappa som skulle ha babyen med på babysvømming, og for første gang var det han og ikke mammaen som skulle ha med babyen i garderoben. Etter en stund kom han ut i svømmehallen med babyen i badebleie, men han selv var splitter naken :-))) Tenker han var stressa! HAHAHAHA:))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ha - jeg kan en enda bedre historie - og det var en pappa som skulle ha babyen med på babysvømming, og for første gang var det han og ikke mammaen som skulle ha med babyen i garderoben. Etter en stund kom han ut i svømmehallen med babyen i badebleie, men han selv var splitter naken :-))) Tenker han var stressa! LOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ha - jeg kan en enda bedre historie - og det var en pappa som skulle ha babyen med på babysvømming, og for første gang var det han og ikke mammaen som skulle ha med babyen i garderoben. Etter en stund kom han ut i svømmehallen med babyen i badebleie, men han selv var splitter naken :-))) Tenker han var stressa! Skrik! :-) En smule stresset kanskje... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ha - jeg kan en enda bedre historie - og det var en pappa som skulle ha babyen med på babysvømming, og for første gang var det han og ikke mammaen som skulle ha med babyen i garderoben. Etter en stund kom han ut i svømmehallen med babyen i badebleie, men han selv var splitter naken :-))) Tenker han var stressa! *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 *LOL* Det er mange år siden jeg hørte denne historien, men jeg mener jeg husker hvem det var. Husker hun flirte veldig da hun fortalte hva mannen hadde gjort og hvordan hun så diskret som mulig fikk ham til å skjønne at han burde tusle tilbake til garderoben og kle seg litt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er mange år siden jeg hørte denne historien, men jeg mener jeg husker hvem det var. Husker hun flirte veldig da hun fortalte hva mannen hadde gjort og hvordan hun så diskret som mulig fikk ham til å skjønne at han burde tusle tilbake til garderoben og kle seg litt ;-) Fyren kunne jo ha blitt anmeldt! *ha ha* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fyren kunne jo ha blitt anmeldt! *ha ha* Stakkar - han er helt harmløs ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Jeg har barn av kategori: "Har du tatt på deg sokkene? La meg få se." Enkelte av dem kan fint tråkke rett i skoene og la sokkene ligge igjen i garderoben. Jeg må ha oversikt over absolutt alt som tas inn i garderoben om jeg skal være sikker på at alt kommer ut igjen. :-) mvh He, he - minstemann er av de som på morgenen gjerne glemmer å ta av seg f.eks. trusa, også tar han bare den nye trusa på utenpå den gamle. Dette gjør han også gjerne med sokker. Jeg har også hentet ham på skolen bare for å se at han har pysjen på under klærne sine Kan ikke annet enn å le av ham Besteforeldrene er like spente hver gang han skal ligge over. Hva har han dobbelt på seg i dag Men, i en garderobesituasjon er det jo ingen krise om han glemmer sokkene. Da går han jo bare inn og henter dem etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Husker en gutt i klassen min på barneskolen i den aller første svømmetimen i første klasse kom ut i svømmehallen med badebukse og badehette i hånda - kliss naken! Og der satt hele klassa på en benk og ventet til alle hadde kommet. Han var nok litt stresset ffor at han var sistemann ut fra garderoben. Denne episoden ble jo husket resten av skoletiden, og for enkelte av oss selv mange-og-tredve år senere;-) Stakkar Sikkert innmari flaut. Nå er han vant til å klare seg, i hovedsak, selv i garderoben. Så akkurat en slik flause tror jeg nok ikke han hadde klart å få til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.